مدیرکل سابق ورزش و جوانان قزوین:
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قزوین گفت: طی سال گذشته ورزشکاران استان توانستند در مسابقات کشوری، جهانی و آسیایی مدال‌های رنگارنگی را به خود اختصاص دهند که در این زمینه 16 مدال جهانی و 46 مدال آسیایی از سوی آن‌ها کسب شد.
کد خبر: ۵۰۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس قزوین، محمد مشهدی‌آقایی در آیین معارفه سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، با اشاره به ظرفیت بالای استان قزوین در تمام عرصه‌ها به ویژه حوزه ورزش اظهار داشت: قهرمانان بسیاری در استان وجود دارند که از جمله آنان در رشته سنگ‌نوردی و کاراته هستند که امروز به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

وی افزود: در تیپ استان‌های خود مقام نخست کشور را دارا بوده و در میان استان‌های کشور هم مقام پنجم را از آن خود کرده‌ایم که این مهم افتخاری برای استان است.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: امروز باید مسؤولیت‌ها به جوانان سپرده شود تا در حوزه ورزش شاهد رشد و پیشرفت باشیم.

مشهدی‌آقایی مطرح کرد: طی سال گذشته ورزشکاران استان قزوین توانستند در مسابقات کشوری، جهانی و آسیایی مدال‌های رنگارنگی را به خود اختصاص دهند که در این زمینه 16 مدال جهانی و 46 مدال آسیایی از سوی ورزشکاران قهرمان استان کسب شد.

این مسؤول یادآور شد: برای تداوم و توسعه ورزش باید گام‌های ارزنده ای برداشت که در این زمینه همکاری مسؤولان مربوطه را می‌طلبد و امیدوارم مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان بتواند در راستای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف در حوزه ورزشی موفق عمل کند تا شاهد رشد و بالندگی در ورزش استان قزوین باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار