با صدور پیامی
استاندار قزوین با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۰۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن کامل پیام بدین شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم»؛ امنیت از مولفه‌های مهم و اساسی و زیربنایی هر جامعه توسعه یافته‌ای است که پایداری و بقای آن در سایه مجاهدت‌ها و تلاش‌های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می‌شود و در این میان نقش و اهمیت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

در این پیام عنوان شده است: امروز امنیت حاکم بر کشور  که با فداکاری و جانفشانی‌های  نیروهای مسلح به ویژه سبزپوشان خدوم و شریف انتظامی، حاصل شده  زبانزد خاص و عام است.

در این پیام تصریح شده است: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ضمن برخورداری از  اقتدار و صلابت مثال‌زدنی، همواره در کنار مردم بوده و امنیت این گوهر گرانبها را برای شهروندان و روستانشینان کشور در همه مناطق و نواحی مختلف فراهم کرده و در این مسیر با اقدامات قاطع و به موقع خود، فضا را برای خلافکاران و هنجارشکنان ناامن کرده است.

این پیام می‌افزاید: نیروی انتظامی در راه برقراری و اعتلای سطح امنیت و نظم در جامعه، شهدای بسیاری تقدیم کرده که زبان و قلم قادر به توصیف فداکاری ها و ایثارگری‌های آنان نیست.

اینجانب ضمن قدردانی از تمام نیروهای ناجا این سبزپوشان جهادگر و بااخلاص ، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده معظم کل قوا، جانشین معظم له در امور  انتظامی، فرماندهان ، افسران درجه داران و سربازان این نیرو به ویژه در استان شهیدپرور قزوین تبریک عرض کرده و موفقیت روز افزون این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار