عضو شورای شهر آبیک تأکید کرد
عضو شورای شهر آبیک بر لزوم تشکیل بنیاد نخبگان برای جوانان این شهر تاکید کرد و گفت: با تشکیل این بنیاد، مرکز خوشایندی برای حضور فعالیت جوانان شهر آبیک فراهم می‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 15 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، فرانک فیض‌اللهی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک که  در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جمع‌آوری آمار دقیق از تعداد جوانان دختر و پسر شهرستان آبیک و شناسایی و احصای مشکلات و شاخصه‌های مختلف آنان امری لازم و ضروری است.

وی بر اولویت‌بندی نیازهای جوانان شهر آبیک تأکید کرد و افزود: تحقیقات مستمر و به روز کردن اطلاعات هر اداره و ارگان نسبت به فعالیت آن‌ها در حوزه جوانان ضرورت دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر آبیک ادامه داد: معضل اصلی امروز جوانان نگرش آنان نسبت به مسائل مختلف است که با برنامه‌های کامل و جامع آموزشی می‌توان نگرش و و باورهای آنان را اصلاح و با هدایت افکار به سمت ارزش‌ها و باورهای درست سوق داد.

فیض‌اللهی با تأکید بر اجتناب مسؤولان از موازی‌کاری در حوزه جوانان اضافه کرد: اگر سیستم مشارکت در حوزه جوانان گشوده شود جوانان در هر عرصه‌ای میدان را باز یافته و فعالیت‌های خود را به منصه ظهور می‌رسانند.

وی خاطرنشان کرد: هویت ملی و اسلامی جوانان باید تقویت شده و سلامت جسمانی و روحی آنان باید تأمین شود.

این عضو شورا توجه به نوع مطالبات جوانان، محترم شمردن حریم خصوصی جوانان و شناخت صحیح جوانان از برنامه‌های دولت و نظام در حوزه مشارکت را ضروری برشمرد و بیان کرد: در برقراری فضای ایمن اجتماعی و مشارکت جوانان در حوزه‌های محتلف باید گام‌های مؤثری برداشته شود.

فیض‌اللهی بر تشکیل نخبگان در شهر آبیک تأکید کرد و گفت: با تشکیل این بنیاد، مرکز خوشایندی برای حضور فعالیت جوانان شهر آبیک فراهم شده و در کمک به آنان تأثیرگذار اس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار