مدیرعامل هلال احمر مازندران:
ساعت ٢ بامداد امروز تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر به سرپرستی داود لشکری با همکاری عزیزان هیئت کوهنوردی آمل به طرف دره یخار در ارتفاع ٤٣٠٠ متری حرکت کردند و پس از ١٠ ساعت جسد کوهنورد مالزیایی را پیدا کردند.
کد خبر: ۵۱۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 28 October 2017
به گزارش تابناک مازندران، مدیرعامل هلال احمر مازندران در پایان با تشکر از تلاش خستگی ناپذیر و ایثارگرانه همه نجاتگران ، امدادگران و عوامل هیئت کوهنوردی گفت : به یاری خداوند متعال پس از انتقال جسد این کوهنورد مالزیایی به پایین دست ، تحویل مسئولین امر خواهد شد .
 کشف جسد کوهنورد مفقود شده مالزیایی
 
  بر اساس این گزارش،دکتر اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : دوم آذرماه سال گذشته این کوهنورد مالزیایی به همراه یک گروه ١٢ نفره از هموطنان خود قصد صعود به قله دماوند را داشتند ، همراه یکی دیگر از کوهنوردان دچار حادثه شده و  در ارتفاع ٤٣٠٠ متری به دره یخار سقوط کردند .

دکتر اکبری افزود : در همان زمان با تلاش تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر آمل  و سایر عوامل امدادی جنازه یکی از  کوهنوردان پیدا  شده بود و پس از روزها جستجو جسد کوهنورد دیگر پیدا نشد .
 

مدیر عامل هلال احمر مازندران ادامه داد : روز گذشته یک گروه کوهنوردی که قصد عزیمت به قله دماوند را داشتند جسد این کوهنورد را در دره یخار دیدند و مراتب را به جمعیت هلال احمر استان اطلاع دادند .

وی افزود : بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان آمل آماده اعزام شدند که پس از طی مسافتی بدلیل سرمای شدید و تاریکی هوا امکان صعود نبود.  

دکتراکبری ادامه داد : ساعت ٢ بامداد امروز تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر به سرپرستی داود لشکری  با همکاری عزیزان هیئت کوهنوردی آمل به طرف دره یخار در ارتفاع ٤٣٠٠ متری حرکت کردند و پس از ١٠ ساعت جسد کوهنورد مالزیایی را پیدا کردند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران در پایان با تشکر از تلاش خستگی ناپذیر و ایثارگرانه همه نجاتگران ، امدادگران و عوامل هیئت کوهنوردی گفت : به یاری خداوند متعال پس از انتقال جسد این کوهنورد مالزیایی به پایین دست ، تحویل مسئولین امر خواهد شد .
 

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار