غلامعلي سفيد در حاشیه نمایشگاه مطبوعات
خاطره اي از مقام رهبري در ذهن دارم كه ايشان در زمان تبعيد در دوره پهلوي كتابي را ديدند كه در آن بر اختلاف شيعه و سني دامن زده شده بود و ايشان گفته بودند اگر من در كشور سمتي داشتم دستور مي دادم با نويسنده چنين كتابي برخورد شود.
کد خبر: ۵۱۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 01 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»، مهندس غلامعلي سفيد، رئيس شوراي شهر يزد در نمايشگاه مطبوعات حاضر شد و به سئوالات خبرنگار تابناک پاسخ داد. از رئيس شوراي شهر يزد در مورد چرايي انتخاب شهردار جديد اين شهر و نيز آخرين وضعيت عضو زرتشتي شوراي شهر سئوال پرسيده شد.

شوراي شهر يزد در هفته هاي اخير با حاشيه هاي فراواني رو به رو شد و ماجرا به گونه اي پيش رفت كه براي مدتي طولاني اخبار و تحولات دروني اين شورا ابعاد ملي و حتي جهاني پيدا كند.
 
رئیس شورای شهر یزد: اگر اخراج هم شوم دست از حمایت از  

در رابطه با مشكلاتي كه براي عضور زرتشتي شوراي شهر يزد پيش آمده است، مهندس غلامعلي سفيد به خبرنگار «تابناك»، گفت: بنده همچنان پاي حرفم هستم و مجري قانون يا دستوري كه بر اخراج يا لغو عضويت آقاي نيكنام منجر شود، نخواهم بود.

سفيد در مورد چرايي اين اصرار و تبعات آن براي خودش ادامه داد: اين اقدام اخيري كه پيش آمده براي من شخصاً با دين و شرعي كه دارم قابل قبول نيست و قطعاً آسيب هاي امنيتي فراواني را براي شهر ما خواهد داشت، لذا من تأكيد دارم كه حتي اگر از شوراي شهر اخراج شوم اين كار را انجام ندهم.
 
وي ادامه داد: حتي تصور مي كنم اين تصميم اخير با منويات مقام معظم رهبري هم همخواني ندارد. من خاطره اي از مقام رهبري در ذهن دارم كه ايشان در زمان تبعيد در دوره پهلوي كتابي را ديدند كه در آن بر اختلاف شيعه و سني دامن زده شده بود و ايشان گفته بودند اگر من در كشور سمتي داشتم دستور مي دادم با نويسنده چنين كتابي برخورد شود.

سفيد در مورد راهكار حل مشكل عضويت عضو زرتشتي شوراي شهر ادامه داد: حذف آقاي نيكنام اصلاً صورت خوشي براي كشور ندارد و من فكر مي كنم حكم رهبري و يا ورود مجمع تشخيص مصلحت نظام به مسئله مشكل را حل كند.
 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
خالی می بنده
کلی خرج کرده
کیسه دوخته
حالا بیاد به خاطر سپنتا اخراج مشه
واقعا خنده دار هه
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
باسلام ازاین آقای سفید بپرسید این ثروت هنگفتیکه بدست آورده ازکجا آورده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
اي دروغ گو
باندي كه روي كار آمده فقط به فكر جيب خودشان هستند از جمله همين آقا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
واقعا كه خالي مي بندد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار