واکنش استاندار به تجمع جلوی استانداری
ستاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در آموزش و پرورش هم تاخیر چندساله در پرداخت مطالبات بازنشسته ها بوده و در جهاد کشاورزی هنوز یکسال هم نشده و این با پیگیری حل خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 01 November 2017
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به تجمع دیروز تعدادی از بازنشسته‌ها ی سازمان جهاد کشاورزی گفت: مدیر استانی ما هیچ تقصیری ندارد و این یک ایراد قانونی در سطح ملی است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی در نشست اقتصاد مقاومتی این استان اظهار کرد: مشکل عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی یک گیر قانونی دارد و جهاد کشاورزی تقصیری نداشته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در آموزش و پرورش هم تاخیر چندساله در پرداخت مطالبات بازنشسته ها بوده و در جهاد کشاورزی هنوز یکسال هم نشده و این با پیگیری حل خواهد شد.
او با بیان اینکه پرداخت مطالبات ۱۰ میلیارد تومانی بازنشسته های جهاد پول کمی نیست که آقای گوهرگانی بتواند پرداخت کند.
احمدی ادامه داد: برخی بی اطلاعند و برخی هم بی اخلاقی میکنند و حاشیه هایی برای مدیران ایجاد میکنند و بازنشتگان عزیز را تحریک به تجمع می کنند.
احمدی با بیان اینکه این مشکل با یک گیر قانونی به وجود آمده تاکید کرد که مدیر استانی من هیچ گوتاهی نکرده و الانم هم به دنبال فروش اموال هستند تا این مشکل برطرف شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارمند دولت در هر اداره ای باشد فرقی نمیکند، مشکلات مالی دارند، دختر دم بخت دارند بنابراین بازنشستگان همه ادارات برای ما دارای احترام و ارزش هستند و حق دارند پیگیر مطالباتشان باشند در جهاد کشاورزی هم بازنشستگان حق دارند اما نباید اسیر بی اخلاقی ها و ناآگاهی ها شویم.
او گفت که فردا ممکن است در همین استانداری و دیگر ادارات هم مطالباتی معوق شود، این مشکل مدیر نیست، بنابراین نباید مدیری که کوتاهی نکرده و نقشی در این مشکلات نداشته را بدون واقع بینی متهم و تخریب کنیم.
احمدی از سازمان جهاد کشاورزی و رئیس این سازمان هم خواست تا از فرصت فروش اموال بابت پرداخت بدهی ها استفاده و مقدمات آن را برای تسویه مطالبات بازنشستگان فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار