مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان از برگزاری سومین سوگواره منطقه ای عکس آیینه‌داران اربعین با حضور هنرمندان 7 استان ایلام، کرمانشاه، کردستان، خوزستان، همدان، لرستان و آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 08 November 2017

   به گزارش تابناک ایلام؛رحیم رضاپسند با اعلام این خبر اظهار کرد: محورهای این سوگواره «مهران دروازه‌ی عتبات عالیات» ، «موکب‌ها و خدمات‌رسانی به زائران» ، «عزاداری روز اربعین در بین‌الحرمین» ، «عزاداری در اقوام» ، «کاروان‌های پیاده» ، «پیاده‌روی زائران» ، «نگاه خلاقانه و هنری» ، «نگاه آزاد» و «آیین‌ها» است و به نفرات اول تا سوم در هر محور جوایز نفیسی به همراه لوح تقدیر و تندیس سوگواره اهداء خواهد شد.

وی گفت: این مسابقه محدودیت سنی ندارد و استفاده از دوربین حرفه‌ای ، غیرحرفه‌ای و موبایلی آزاد ااست و هر عکاس می‌تواند با 7 قطعه عکس در این مسابقه شرکت کند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان ایلام گفت: علاقمندان شرکت در این سوگواره هنری باید آثار خود را به پست الکترونیکی AyenehDaran@gmail.com ارسال کنند.

رضاپسند مهلت ارسال آثار را 15 آذر اعلام کرد و گفت: دبیرخانه‌ی این سوگواره در حوزه هنری ایلام  واقع در در انتهای خیابان پاسداران در بلوار شمالی امام (ره) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار