همراه با تابناک کهگیلویه وبویر احمد
کمیته صیانت از حقوق هسته‌ای طرح تصویبی این روزهای مجلس را مدت‌هاست که در استان پیاده کرده و قصد دارد تا برنامه‌ای در شهرستان بهمئی در راستای برنامه‌های قبلی با حضور پدر بزرگوار شهید احمدی روشن و یکی از کارشناسان هسته‌ای برگزار کند.
کد خبر: ۵۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 25 June 2015
حضور پدر  شهید احمدی روشن در بهمئی
مسئول کمیته دانشجویی ـ مردمی صیانت از حقوق هسته‌ای قرارگاه دانشجویی شهید طیب استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران:در صورتی که هدف، قربانی سلایق نشود،انتخاب و تلاش برای رسیدن به آن ستودنیست.
محمد عبدالحسینی: اگر امروز چشم بسته و تک‌بعدی به مسائل هسته‌ای نگاه کنیم و انسجام و همدلی را پشتوانه حرکت‌هایمان در مواجهه با جبهه استکبار مقدمه کار ندانیم دچار خود‌فروختگی و عقبگرد از اهدافمان خواهیم شد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: اقدام کنونی مجلس در تصویب طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای اقدامی مثبت و تکمیل‌کننده مسیر صیانت از حقوق مردم ایران بود.

وی افزود: از نکات مثبت در این طرح است که اصول مذاکرات و خطوط قرمز نظام مورد تاکید قرار گرفته و بر نقش راهبردی شورای امنیت ملی صحه گذاشته است.

عبدالحسینی بیان کرد: اقدام دیرهنگام اما قابل تقدیر مجلس راه را بر سلیقه‌های شخصی می‌بندد و مقدمات توافقی خوب را مهیا می‌سازد.

وی اظهار کرد: کمیته صیانت از حقوق هسته‌ای طرح تصویبی این روزهای مجلس را مدت‌هاست که در استان پیاده کرده و قصد دارد تا برنامه‌ای در شهرستان بهمئی در راستای برنامه‌های قبلی با حضور پدر بزرگوار شهید احمدی روشن و یکی از کارشناسان هسته‌ای برگزار کند.

مسئول کمیته دانشجویی ـ مردمی صیانت از حقوق هسته‌ای قرارگاه دانشجویی شهید طیب گفت: این برنامه ، پنج‌شنبه ساعت 21 در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

ارسال  اسناد مالکیت با درج کد پستی به درب منازل


مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه و بویراحمد از مردم این استان خواست تا از مراجعه به دفاتر خدماتی تحت عنوان «ثبت شرکت» خودداری کنند.


سعید محوری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سامانه اخذ اثر انگشت الکترونیکی در دفاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید عملیاتی می‌شود، اظهار کرد: با اینکار شاهد کاهش بسیار زیاد جعل هویت در دفاتر اسناد استان خواهیم بود.

این مسئول در ادامه به یکی از اقدامات دیگر این دستگاه برای کاهش اتلاف وقت مردم اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای میان ثبت اسناد و املاک و همچنین شرکت پست منعقد کرده‌ایم تا برای جلوگیری از تردد غیر ضرور مردم و ارسال اسناد شرکت پست وارد عمل شود و اسناد مالکیت با درج کد پستی به درب منازل برده می‌شود که اجرای کامل این تفاهم‌نامه نیازمند همکاری مردم با مسئولان خواهد بود.

محوری همچنین به ثبت تعداد 642 شرکت در استان اشاره کرد و گفت: در این خصوص و از نظر میانگین کشوری در ردیف 25 استان‌ها قرار گرفته‌ایم و عملیاتی شدن سامانه ثبت شرکت‌ها به صورت متمرکز از جمله اقدامات مؤثر سازمان در سال 93 در جهت جلوگیری از ثبت شرکت‌های صوری بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه و بویراحمد در پایان با درخواست از مردم برای خودداری از مراجعه به دفاتر خدماتی تحت عنوان «ثبت شرکت» از آن‌ها خواست با مراجعه به سایت www.sherkat.ir‌ هر نوع عملیات ثبتی را با توجه به راهنمایی‌های موجود به انجام برسانند.

حاشیه های یک انتصاب جدید!

اگر دو ،سه روز اخیر سایت های خبری استان را مرور کرده باشید،درج خبری در خصوص تغییر رئیس دانشگاه پیام نور استان زیاد دیده می شود ودر این خبرها از معرفی رئیسی که اصلا حکمش صادر نشده تاحواشی دیگه قابل رویت هستندواما جدیدترین حاشیه از قول یکی از سایت های خبریست که گویا در مراسم تودیع ومعارفه بوجود آمده است.

کبنا نیوز در اخبار چهارشنبه خود آورده :

مطابق اخبار روز گذشته، قرار بود امروز با حضور حسینی معاون اداری و مالی سازمان پیام نور کشور و گلستانی رئیس حراست سازمان پیام نور کشور تودیع و معارفه عنایت الله نجیب‌زاده و سید علی موسوی‌اصل امروز صبح در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود ولی این مراسم با مخالفت‌های زیادی از سوی اصلاح‌طلبان روبرو شد و حکم موسوی‌اصل لغو گردید.

نکته قابل توجه آذین بندی و شست شوی خیابان منتهی به دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد توسط برخی اصولگرایان حامی موسوی اصل بود.

در نهایت حسینی معاون اداری و مالی سازمان پیام نور کشوربه مراسم نیامده و طبق شنیده ها قهر کرد.

گلستانی رئیس حراست سازمان پیام نور کشور نیز با انتقاد از دخالت سیاسیون در دانشگاه خواستار پایان بخشیدن به حاشیه ها شد.

تودیع و معارفه پشت درهای بسته و در اتاق رئیس انجام شد و سراج رسما سکان پیام نور را به دست گرفت.

سراج که از اهالی زیلائی می باشد پیش از این رئیس پیام نور سی سخت بود.

برخی کارشناسان سیاسی اتفاقات این هفته را اتحادی حداقل تاکتیکی میان اصلاح طلبان و حامیان زارع دانسته و آن را نشانه ای از تغییر در معادلات سیاسی بویراحمد و حتی استان می دانند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار