از ابتدای تاسیس صندوق امداد ولایت تاکنون انجام شد
کد خبر: ۵۳۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 30 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی از بدو تأسیس تاکنون به جامعه هدف تحت حمایت اعطا کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان یزد هم‌زمان با سالروز تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از این صندوق بازدید کرد.
محسن علیزاده، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با تأکید بر اهمیت ترویج و تقویت فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه، گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی از بدو تأسیس (آذرماه سال ۹۵) تاکنون به جامعه هدف تحت حمایت اعطا کرد.
 وی بابیان اینکه طی یک سال گذشته صندوق امداد ولایت رشد و پیشرفت مطلوبی داشته است، افزود: امیدواریم این صندوق با حمایت و افتتاح حساب نیکوکاران پیشتاز بانکداری اسلامی شود.
 مدیرکل کمیته امداد استان یزد با تأکید بر اهمیت تبلیغ و اطلاع‌رسانی اهداف صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در محافل و مراکز مختلف برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از شیوه‌های نوین بانکی در ارائه خدمات به سپرده‌گذاران بهره می‌برد و خیران نیک‌اندیش می‌توانند با افتتاح حساب در این صندوق از برکات معنوی این کار خداپسندانه بهره‌مند شوند.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، وی با اشاره به اینکه از آغاز به کار این صندوق تاکنون به سه هزار و ۳۱۸ مددجوی نیازمند وام قرض‌الحسنه اعطاشده است، افزود: طی این مدت ۱۰ میلیارد تومان در قالب وام اشتغال به ۸۴۶ مددجوی مستعد اشتغال‌زایی و هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به دو هزار و ۴۷۲ نفر از مددجویان تحت حمایت اعطا شد.
شایسته ذکر است: ۱۸ هزار نفر از اقشار مختلف جامعه در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد افتتاح حساب کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار