رقابت‌های تکواندو رده‌های سنی استان قزوین با شناخت برترین‌ها به پایان رسید.
کد خبر: ۵۳۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مسابقات تکواندوی رده‌های سنی استان در چهار بخش شکوفه‌ها، خردسالان، نونهالان و نوجوانان در حالی برگزار شد که در مجموع این رقابت‌ها بیش از 300 ورزشکار در خانه تکواندوی قزوین با هم رقابت کردند.

مسابقاتی که نشان داد سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه بدون شک می‌تواند ضامن موفقیت تیم‌های استان در رده‌های سنی بالاتر از جمله جوانان و بزرگسالان در رقابت‌های قهرمانی کشور و مسابقات لیگ برتر باشد.

هیأت تکواندوی استان قزوین هم از جمله هیأت‌هایی است که در طول سالیان اخیر برنامه‌ریزی مناسبی را در دستور کار خود قرار داده است و از این حیث می‌توان گفت این هیأت ورزشی توانسته در رده‌های سنی پایه عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته باشد، این را تنها نه از روی حرف بلکه نتایج خوب تکواندوکاران استان در رقابت‌های لیگ‌های باشگاهی و مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به خوبی این روند را در عمل تأیید می‌کند.

دبیر هیأت تکواندوی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به رقابت‌های تکواندوی رده‌های سنی استان اظهار داشت: این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد و نفرات شرکت‌کننده از انگیزه‌های بالایی برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها بودند.

طیار تقی‌پور افزود: در رده شکوفه‌ها، یاسین موسوی، سیاوش کشاورز، رادین جعفری، کسری پوش‌آفرین، رضا نقیبی، محمدجواد سعیدی، ماردین پروان، رضا راستی، علی رضایی و سیدعلی حسینی عناوین قهرمانی اوزان مختلف را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در رده سنی خردسالان سینا زمانی، هادی سلطانی، ابوالفضل خلیلی، امیرحسام حسین‌قلی‌ها، نوید بابایی، امیرحسام خواجه‌وند، مهدی پورستان، محمدرضا مختاریان، امیر گلی و جواد جلالی بر سکوی نخست ایستادند.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین عنوان کرد: در رده سنی نونهالان هم علی فصیحی، محمدرضا خدابنده، محسن رضایی، مجید داداش‌علی‌پور، محمدرضا کارگر، عرفان خدایاری، امیرحسین حجتی، امیر مظفری، احمد صفوی و مهدی قاسمی مقام اول را کسب کردند.

تقی‌پور مطرح کرد: سجاد اکبری، محمد حسینی، احمد انصافی، سینا قسمتی، رضا رشیدی، فربد بهرامی، سیدمحسن پرپینچی، عبدالله قنبری، رضا اکبری و مهران اردیخانی هم تکواندوکارانی بودند که عناوین قهرمانی اوزان مختلف رده سنی نوجوانان را از  آن خود کردند.

گفتنی است، در رقابت‌های تکواندوی رده‌های سنی استان قزوین در مجموع 342 ورزشکار از 16 تیم با هم رقابت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار