رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: کارگاهی که با استفاده از برند جعلی یک شرکت معتبر اقدام به تولید مخازن تانکر در مشهد می کرد پلمب و متهم پرونده دستگیر شد.
کد خبر: ۵۳۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 03 December 2017
به گزارش تابناک : فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز یکشنبه به نقل از سرهنگ حمید رزمخواه گزارش داد: در پی مراجعه نماینده حقوقی یکی از شرکتهای خصوصی ساخت لوازم خانگی معتبر با در دست داشتن یک برگ مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه فردی با شبیه سازی برند شرکت اقدام به تولید محصولاتی بی کیفیت می کند موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی محل این کارگاه را در حاشیه شهر مشهد شناسایی کرده و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند. پلیس پس از اطمینان از اقدامات مجرمانه و متقلبانه متهم، با هماهنگی مقام قضایی وارد کارگاه شد و ضمن دستگیری فرد خاطی اقلامی همچون انواع مخزن بونکر و تانکر را با مارک و برند شرکت شاکی کشف و توقیف و کارگاه را به دستور مقام قضایی پلمب کردند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم به این اقدام خلاف خود اعتراف کرد. تمامی محصولات توقیفی با برند جعلی و بدون مجوز قانونی بوده و در این راستا پرونده ای برای این تخلف به ارزش یک میلیارد ریال که در مدت شش ماه انجام شده تشکیل و به همراه متهم به دادسرا ناحیه 6 مشهد ارسال و برای این فرد قرار مناسب قضایی صادر شد.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار