مدیرعامل شرکت گاز قزوین خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از رشد 70 درصدی مصرف گاز از سوی مردم استان طی آذر ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 04 December 2017
اسماعیل مفردبوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از مصرف بیش از 11 میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی دو روز گذشته در استان قزوین خبر داد اظهار داشت: با توجه به برودت هوا افزایش مصرف گاز را در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و نیروگاهی استان شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در مجموع 11 میلیون و 222 هزار متر مکعب گاز در بخش‌های مختلف استان قزوین مصرف شده است، ادامه داد: مردم استان در بخش خانگی و صنعتی 9 میلیون و 426 هزار متر گاز مصرف کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از رشد 70 درصدی مصرف گاز از سوی مردم استان طی آذر ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: میزان مصرف گاز در استان در مقایسه با آبان ماه سال جاری(مدت زمان یک ماه) 70 درصد رشد داشته است که باید در این زمینه صرفه‌جویی‌های لازم از سوی شهروندان صورت گیرد.

مفردبوشهری با بیان اینکه گاز یک سرمایه ملی است، مطرح کرد: باید از این سرمایه مصرف بهینه کنیم تا شاهد رشد و پیشرفت کشور و استان در بخش‌های مختلف باشیم.

این مسؤول یادآور شد: می‌طلبد شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی، در حفظ سلامت خود کوشا باشند و در مصرف انرژی از جمله گاز، برق و آب صرفه‌جویی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار