مدیرکل بهزیستی استان یزد خبر داد:
با توجه به وجود تشکیلات سازمانی مصوب معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری از سال 91 مبنی بر راه اندازی مرکز تامین و توسعه خدمات بهزیستی، این مرکز به منظور ارائه خدمات مطلوب و در دسترس به جامعه هدف بهزیستی در شهر یزد راه اندازی می شود.
کد خبر: ۵۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 27 June 2015
به گزارش تابناک یزد مدیرکل بهزیستی استان یزد با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی این مرکز خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی اعم از معلولین، سالمندان و مددجویان تحت پوشش در مناطق بلوار مدرس، بلوار دهه فجر، حسن آباد، اکرمیه که پیش از این برای دریافت خدمات مجبور به مراجعه به بهزیستی شهرستان یزد در فلکه سوم آزادشهر بودند، تسهیل می یابد.
دکتر جلیل عفتی در خصوص پیگیری بهزیستی برای تخلیه این ملک توسط شبکه شفا  و با حکم قضایی گفت: طبق مصوبه بهزیستی کشور مبنی بر استقرار و عملیاتی نمودن ساختار مصوب تعیین شده، استان یزد ملزم به راه اندازی هر چه سریعتر این مرکز شده بود  و بر همین اساس بهزیستی بواسطه محدودیت مکانی درخواست تخلیه این ملک را به مرکز شفا اعلام نموده است.
وی این ملک را متعلق به جمهوری اسلامی ایران و سند آن را به نام بهزیستی استان یزد دانست و اظهار داشت: در این ملک پیش از این مرکز صدای مشاور استان مستقر بود که سال 88 به صورت اجاره یکساله در اختیار شبکه شفا قرار داده شده و بعد از آن قرارداد هرساله تمدید شده است.
مدیرکل بهزیستی استان یزد افزود: سال 93 با توجه به الزام و نیاز بهزیستی به این ملک و پایان مهلت قرارداد در تاریخ 19/8/93 بهزیستی استان یزد چند ماه قبل از پایان قرارداد درخواست تخلیه ملک را در تاریخ مقرر به شبکه شفا اعلام نمود.
وی گفت: علیرغم اعلام بهزیستی شبکه شفا نسبت به تخلیه ملک ترتیب اثر نداد و بهزیستی مجدد در بهمن ماه سال گذشته درخواست تخلیه نمود و مهلت 4 ماهه برای تخلیه ملک تعیین شد که بر  این اساس شبکه شفا می بایست سوم خرداد سالجاری نسبت به تخلیه مرکز اقدام می نمود.
دکتر عفتی با بیان اینکه مرکز شفا در مهلت تعیین شده نیز این مرکز را تحویل نداده است اظهار داشت: بهزیستی استان با توجه به عدم تخلیه این مرکز اقدامات قانونی خود را از سوی مراجع مراجع دنبال نمود و طی اظهار نامه رسمی به مراجع قضایی حکم تخلیه مرکز را دریافت نمود.
وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این حکم نیز حدود 8 روز دیگر از سوی مراجع قانونی به مرکز شفا مهلت داده شد که با توجه به عدم اقدام مرکز شفا امروز با هماهنگی مراجع قضایی و نیروی انتظامی استان حکم اجرا گردید.
مدیرکل بهزیستی استان یزد ابراز امیدواری کرد: با آغاز فعالیت مرکز تامین و توسعه خدمات بهزیستی در این ملک و خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف بهزیستی، موجبات رضایت آنها بیش از پیش فراهم گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار