با حضور استاندار قزوین صورت گرفت
هتلینگ و بخش جراحی زنان بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان که سالانه یک هزار و 500 عمل جراحی در آن انجام می‌شود، با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۵۳۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 16 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان تاکستان که به همراه مسؤولان استانی صورت گرفت، چند طرح تولیدی، صنعتی، کشاورزی و درمانی را افتتاح کرد.

در این سفر هتلینگ و بخش جراحی زنان بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان که سالانه یک هزار و 500 عمل جراحی در آن انجام می‌شود، افتتاح شد.

در این بیمارستان 100 هزار نفر در قسمت اورژانس بستری و 200 هزار نفر هم در درمانگاه ویزیت می‌شوند و بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان برای نخستین بار در کشور کارت سبز را دریافت کرده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین در این بازدید مطرح کرد: برای ارتقای هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

محمدصادق بابایی اضافه کرد: بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان تنها بیمارستان کشور است که در بخش رادیولوژی، پزشکان در داخل کشور و یا خارج از کشور می‌توانند همزمان مشاوره ارائه دهند.

وی گفت: این بیمارستان تنها بیمارستان در استان قزوین است که از یک هزار بیمارستان کل کشور توانست مقام عالی را طبق ارزیابی به دست آورد.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با تأکید بر اینکه مردم نباید دغدغه هزینه درمان داشته باشند، اظهار داشت: این بیمارستان نه تنها به تاکستان بلکه به شهرستان‌های دیگر همچون شال، آوج  غیره خدمات ارائه می‌دهد.

یادآور می‌شود، کل پروژه‌های قابل افتتاح امروز در بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان، 45 میلیارد ریال است.

از دیگر برنامه‌های امروز استاندار قزوین، افتتاح زایشگاه تأمین اجتماعی با هزینه یک میلیارد تومان بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار