حضور مدير كل ارشاد استان در صحن علنی شورای شهر؛
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان يزد از برپایی نمایشگاه علوم قرآنی استان در نیمه دوم ماه مبارک رمضان در حسینيه خیرآباد خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 28 June 2015
به گزارش تابناک یزد "علي غياثي ندوشن" که در یکصد و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر يزد حضور پیدا کرده بود، از  برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در استان خبر داد و افزود: در این نمایشگاه کتب مذهبی و دینی، عرضه محصولات فرهنگی و هنری، تابلوهای خوشنویسی و نقاشی، آثار حجمی و غيره برپا خواهد شد.

وي از شورا و شهرداري خواست جهت بهتر برگزار شدن اين رويداد قرآني مساعدت كنند.

به گفته اين مسئول، زمان برگزاری این نمایشگاه نیمه دوم ماه مبارک رمضان در حسینيه خیرآباد یزد خواهد بود.

"محمدرضا عظیمی‌زاده" شهردار یزد نيز در اين نشست گفت: خوشبختانه کار آسفالت معابر و ساخت پارک‌ها در محلات با سرعت خوبی در حال انجام است که نتایج آن به زودی نمایان خواهد شد.

حجت الاسلام "عباس زارع" ريیس شورای اسلامی شهر یزد در ابتداي اين نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران با وفایش از جمله شهیدان پاکنژاد، به ترور نافرجام حضرت آيت الله خامنه‌ای نيز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این ترور نتوانست خدشه‌ای به راه امام و انقلاب ایجاد کند و اکنون نتایج پیشرفت انقلاب در دستان پربرکت مقام معظم رهبری به خوبی نمایان است.

حجت الاسلام "حميدرضا مطهریان" سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد به مشکلات ترافیکی زیرگذرها در شهر اشاره و ابراز اميدواري كرد: قبل از ساخت هر زیرگذری در شهر، در مورد چگونگی رفع مشکلات ترافیکی تدابير اساسی اندیشیده شود تا با مشکلاتی که اکنون در میادینی همچون ابوذر، مهدیه و معلم شاهد هستیم، روبرو نباشیم.

"سیدمحمدرضا مدرسی" نماينده مردم در شورای اسلامی شهر در این جلسه از شهردار خواست تا با توجه به مشکلات کمبود آب در استان و به خصوص شهر یزد، طرح‌های اساسی در خصوص تصفیه آب ارائه دهد و در این زمینه تبلیغات مناسب انجام شود.

"سپنتا نیکنام" دیگر عضو شورای اسلامی شهر هم در ادامه این جلسه به تبلیغات نامناسب و بیش از حد سوئیت‌های غیرمجاز در شهر اشاره کرد و از شهردار خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق برای مقابله با تبلیغات بیش از حد این سوئیت‌ها که چهره شهر را نازیبا کرده است، تدابير اساسی اندیشیده شود.

دکتر "مهدي کاشفی‌زاده" ريیس کمیسيون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد در این جلسه از شهردار خواست تا در صورت نیاز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نسبت به ایجاد کلینیک پزشکی ویژه کارکنان شهرداری تعاملاتی انجام شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار