کد خبر: ۵۴۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 18 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید ذاکر سعیدی نژاد در گفت و گو با صبح زاگرس اظهار کرد : بخش داروخانه بیمارستان شهید بهشتی پاسخگوی بیماران بستری است و بیمارستان نیز ملزم است تمام داروهای مورد نیاز بیماران بستری را تامین و در اختیار آنها قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه داروخانه بیمارستان شهید بهشتی با داروخانه های آزاد و شبانه روزی متفاوت است،بیان کرد: ممکن است برخی داروهای خاص به دلیل قیمت بالا در این داروخانه موجود نباشد اما چنانچه کمبود دارویی برای بیماران وجود داشته باشد در اسرع وقت نسبت به تامین داروها اقدام می شود.

سعیدی نژاد عنوان کرد: مشکلاتی در بحث تامین دارو و پرداخت هزینه شرکت های داروسازی در سطح کشور وجود دارد که این امر نیز در تامین برخی داروها بی تاثیر نیست و معاون درمان وزارت بهداشت در سفر به استان قول مساعد دادند که مشکلات اعتباری شرکت های داروسازی مرتفع شود تا داروهای مورد نیاز بیماران به راحتی در اختیار آنها قرار گیرد.

وی گفت: به دلیل اینکه درمانگاه های زیادی در اطراف بیمارستان شهید بهشتی یاسوج وجود دارد سعی شده تا این بیمارستان به بیماران سرپایی نیز خدمات ارایه دهد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: میزان مراجعه بیماران سرپایی به بیمارستان شهید بهشتی بالاست و روزانه به طور متوسط 750 بیمار سرپایی به این بیمارستان مراجعه می کنند که ملزم به تهیه دارو برای انها نیستیم اما سعی و تلاش بر این بوده که در حد وسع در خدمت بیماران سرپایی باشیم تا متحمل زحمت نشوند.

خدمات مطلوب تر به بیماران با اجرای طرح تحول سلامت در استان

وی ابراز داشت: با اجرای طرح تحول سلامت اقدامات قابل قبولی در حوزه بهداشت و درمان رخ داده است هر چند برخی کاستی ها و کمبود ها وجود دارد اما نسبت به گذشته قابل قیاس نیست.

سعیدی نژاد عنوان کرد: از سال 71 در حوزه بهداشت و درمان در شهرهای تهران، گچساران، اصفهان و دهدشت فعالیت داشته ام و در بحث عمل های جراحی و تجهیزات مشکلات زیادی در گذشته وجود داشت و بیماران برای یک عمل جراحی و خرید تجهیزات هزینه های زیادی را باید پرداخت می کردند اما در شرایط فعلی یک بیماری که نیاز به عمل دارد پس از بستری با حداقل هزینه ها عمل می شود.

وی بیان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شایسته خدمات بیشتری در حوزه بهداشت و درمان هستند و تمام مسئولان و متولیان این حوزه نیز در راستای ارتقای سطح خدمات تلاش می کنند.

بی نظمی و ترافیک جلوی بیمارستان شهید بهشتی همچنان پابرجاست

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افزود: در خصوص بی نظمی ها و ترافیک جلوی بیمارستان نیز با وجود پیگیری ها فراوان اما همچنان مشکل پابرجاست و هیچ اقدامی انجام نشده است.

وی ابراز داشت: در هفته های گذشته فرماندار بویراحمد از بیمارستان شهید بهشتی بازدید کردند و قرار شد برای ساماندهی وضعیت جلوی بیمارستان طرح توقف ممنوع اجرا، دکه جلوی بیمارستان جابجا و یک پلیس نیز مستقر شود و آژانس های مسافربری غیرمجاز که به طور شبانه روزی از مقابل بیمارستان نسبت به جابجایی مسافر اقدام می کنند ساماندهی شوند که هیچکدام عملیاتی نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار