همراه با تابناک کهگیلویه وبویراحمد
در بسته خبری امروز سایت تابناک کهگیلویه وبویراحمد ابتدا به صحبت های عجیب رئیس جدید اداره برق چرام ودر ادامه حواشی جلسه تودیع ومعارفه اداره برق کهگیلویه را مورد بررسی قرار می دهد ودر آخر به سخنان شهردار یاسوج در خصوص زمین خواری می پردازد
کد خبر: ۵۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 28 June 2015
در بسته خبری امروز سایت تابناک کهگیلویه وبویراحمد ابتدا به صحبت های عجیب رئیس جدید اداره توزیع برق چرام  ودر ادامه حواشی جلسه تودیع ومعارفه اداره توزیع برق کهگیلویه را مورد بررسی قرار می دهدودر آخر به سخنان شهردار یاسوج در خصوص زمین خواری می پردازد
در جلسه ی تودیع ومعارفه مدیران جدید وقدیم اداره برق شهرستان چرام آقای تابش رئیس جدید صحبت هایی انجام دادند از جمله اینکه اگه ظرف مدت معینی اگر به وی امکانات ندهند استعفا می دهد وهمچنین در بخش دیگری با سخنانی عجیب بیان کرد:در بهمئی رفتم پیش امام جمعه وقت حتی نامه نوشتم شما در نماز جمعه اعلام کنید که برق کم مصرف کنید و برق غیر مجاز نگیرید. اما به خدا ایشان علنا اعلام کرد که هرکس می خواهد برایش کارکنم، پولش را داخل پاکت و روی میز بگذارد تا من صحبت کنم.

******

واما در جای دیگر در شهرستان دهدشت هم که اتفاقا رئیس تودیع شده در چرام اینجا داشت به عنوان رئیس جدید معارفه می شد صحبت های شد که در رسانه ها حاشیه ساز شد.
مدیر سابق شرکت توزیع برق کهگیلویه در ابتدا از بی‌برنامگی مدیر عامل یهره‌برداری برق کهگیلویه و بویراحمد در ترتیب زمان مراسم تکریم و معارفه به شدت انتقاد کرد و گفت: ساعت ۱۱ شب از طریق تلفن به همکاران اطلاع دادند که صبح فردا این مراسم برگزار خواهد شد.رزمه با بیان اینکه به همین علت حتی فرصت آماده‌سازی عملکرد ۳۰ ماهه خود را پیدا نکردم افزود: مدیریت ارث پدری کسی نیست و هر آمدنی رفتنی دارد اما چگونه رفتن و احترام به زحمات نباید نادیده گرفته شود.
وی ضمن تقدیر از همکاری خوب مدیر عامل سابق برق استان تصریح کرد: اما آقای راهزادی مدیر عامل فعلی این شرکت از زمان تصدی مدیریت این مجموعه هیچ گونه ارتباطی با ناحیه کهگیلویه نداشت.

رزمه از رخنه کردن مسایل سیاسی در مجموعه شرکت برق ابراز نگرانی و تصریح کرد: سیاست حتی در جزئی‌ترین مسایل شرکت خدمات‌رسان برق  رسوخ کرده و فریاد دادخواهی این مجموعه تاکنون به جایی نرسیده است.

******

نکات جالب شهردار یاسوج در خصوص زمین خواری مدیران مورد توجه بسته تابناک قرار گرفته است.

محمدعلی جاوید صبح امروز در کارگروه مبارزه با زمین خواری و تغییر کاربری کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با یک بررسی ساده به این نتیجه می‌رسیم که زمین‌های با ارزش و دو نبش تعاونی‌های مسکن متعلق به برخی مدیران است.

وی با اشاره به زمان‌بر بودن و بروکراسی اداری طولانی برای تغییر اراضی کشاورزی به مسکن، عنوان کرد: اگر برخی مدیران در تعاونی‌های مسکن سهیم نیستند چطور ممکن است در کمترین زمان ممکن 10 هکتار زمین تغییر اراضی آن انجام شود.

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه در شهر یاسوج و حومه آن خیلی از اراضی بلاتکلیف است، افزود: در بسیاری از موارد موازی کاری صورت می‌گیرد در حالی که هم اکنون مشخص نیست چه نهاد و یا دستگاهی برای عمده‌فروشی‌ها پروانه ساخت صادر کرده است.

جاوید خاطرنشان کرد: ساخت و سازهای غیرقانونی در شهر یاسوج از تمامی خدمات شامل آب، برق و گاز بهره‌مند هستند و در خانه مستقر شده‌اند در حالی که کمیسیون ماده 100 حکم تخریب داده ولی این موضوع سخت است و باید از اول از ساخت و ساز جلوگیری و خدمات لازم ارائه نمی‌شد.

وی با مثبت ارزیابی کردن پخش فیلم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز از صدا و سیمای مرکز استان، تصریح کرد: در این صورت متخلفان به این نتیجه می‌رسند حتی بعد از گذشت 20 سال از چشم قانون پنهان نمی‌شوند.

شهردار یاسوج از 100 مورد رای کمیسیون ماده 100 خبر داد و گفت: در خیابان ابوذر 7 ، 6 مورد ساخت و ساز غیر مجاز انجام شده و وقتی برای تخریب رفتیم جلوی عوامل شهرداری را گرفتند و هیچ دستگاه اجرایی و نهادی از شهرداری حمایت نکرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
واقعا رزمه مرد واقعیه, مرد اونه که پاچه خواره هیچ کس جز خدا نباشه ، بنازم غیرتت را مرد
گلادیاتور
|
United States
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
سلام آقای رزمه.
قبول کن مدیریت ضعیفی داشتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار