مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: نوزدهمین کاروان مددجویان تحت حمایت این نهاد راهی کربلای معلی و نجف اشرف شدند.
کد خبر: ۵۴۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 19 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مجید مؤمنی ظهر امروز در مراسم بدرقه زائران عتبات عالیات اظهار داشت: حضور در کنار مرقد مطهر امیرالمؤمنین(ع) و فرزندان رشیدش در کربلا آرزویی بود که سال‌ها در دعاهای مردم ما برجستگی خاصی داشت.

وی ادامه داد: امروز خداوند سبحان را شاکر هستیم که نعمت زیارت آن ائمه اطهار(ع) فراهم شده و جای خوشحالی است که کمیته امداد امام خمینی خدمت به خانواده‌های مددجو را در عرصه زیارت عتبات عالیات هم فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تصریح کرد: یکی از خدمات کمیته امداد به مددجویان در حوزه فرهنگی است که موضوع زیارت عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم را در برنامه کاری داریم که سال 95 با هزینه‌ای بیش از 236 میلیون تومان 392 نفر از مددجویان به سفر عتبات عالیات مشرف شدند.

مؤمنی اعلام کرد: سال جاری هم برنامه اعزام مددجویان به عتبات عالیات در دستور کار بوده به طوری که امروز نوزدهمین کاروان اعزام می‌شود و تعداد مددجویان اعزامی سال جاری به 372 نفر می‌رسد.

این مسؤول عنوان کرد: برای اعزام 19 کاروان در سال جاری 298 میلیون تومان هزینه صرف شده که بیش از 42 میلیون تومان از محل کمک خیران و مابقی از محل صدقه و منابع داخلی کمیته امداد بوده است.

در ادامه معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین در خصوص برنامه‌های فرهنگی اجرا شده برای مددجویان توضیح کوتاهی را ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار