رئیس هیأت تیر و کمان آبیک:
رئیس هیأت تیر و کمان شهرستان آبیک گفت: دو سال است که برای تعیین فضای مناسب برای ورزشکاران رشته تیر و کمان اقدامی صورت نگرفته و مشکل حل نشده است.
کد خبر: ۵۴۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 25 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، بهزاد کیماسی در جلسه ستاد شورای ورزش شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در بخش همگانی ورزش می‌توان با برنامه‌ریزی درست، همایش‌های مختلفی را برگزار کرد اما در بخش قهرمانی ورزش، شاخص‌ها قهرمانان بسیاری نیست چراکه قهرمان نیازمند فضای مطلوب است.

وی افزود: یک قهرمان ورزشی با 1.5 ساعت تمرین در روز نمی‌تواند قهرمان استان و کشور شود.

رئیس هیأت تیر و کمان شهرستان آبیک با بیان اینکه در رشته تیر و کمان در این شهرستان واقعاً با مشکل مواجه هستیم، ادامه داد: دو سال است که برای تعیین فضای مناسب برای تیراندازان این رشته هنوز اقدامی صورت نگرفته و مشکل حل نشده است.

کیماسی اضافه کرد: چهار سال به طور متوالی قهرمان کشور و سه سال پیاپی در جهان مطرح هستیم این در حالی است که 10 تیرانداز در رشته تیر و کمان مشغول فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: حق قهرمانان رشته تیر و کمان فضای فعلی موجود نیست که دو متر عرض و 20 متر طول دارد.

این مسؤول ورزشی بیان کرد: پنج قهرمان کشور در رشته تیر و کمان در شهرستان آبیک داریم که دو نفر بزرگسال کاندیدای قهرمانی تیر و کمان هستند.

رئیس هیأت تیر و کمان شهرستان آبیک افزود: به مسؤولان بیان کرده بودیم که زمین چمن مصنوعی به هیأت رشته تیر و کمان واگذار و با هزینه بخش خصوصی سالنی ویژه ورزشکاران رشته تیر و کمان احداث شود.

کیماسی ادامه داد: از صفر تا 100 احداث پروژه سالن تخصصی برای رشته تیر و کمان را هم پذیرفته بودیم که مسؤولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین قول پیگیری این موضوع را دادند اما بعد از یک هفته اذعان کردند که کنسل شده است.

وی اضافه کرد: حمایت از روزشکاران باید در عمل بروز یابد نه اینکه در حد تشکیل جلسه و حرف باشد.

رئیس هیأت بدنسازی شهرستان آبیک هم در این جلسه گفت: باید به جایگاه مربیان بها داده شود و بیمه آنان مورد توجه قرار گیرد.

وحید تقی‌زاده با بیان اینکه بیشترین عضو را باشگاه‌های بدنسازی شهرستان آبیک دارد، افزود: هیأت بدنسازی این آمادگی را دارد که با تخفیف ویژه نسبت به فعالیت کارکنان ادارات در این رشته اقدام کند.

وی ادامه داد: امروز امید اسکندری قهرمان قهرمانان جام دوبی و سیدروح‌الله میرنوراللهی قهرمان قهرمانان اسپانیا که دو قهرمان بدنسازی هستند، به دلیل عدم حمایت به استان‌های دیگر رفته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار