با حضور سردار باقر زاده تشییع 4شهید در شهرستان بافق قطعی شد.
کد خبر: ۵۴۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 26 December 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛ فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از مکان های پیشنهادی تدفین شهدای گمنام در بافق اظهارکرد: قریب به 2هزار نقطه در کشور عملیات تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام انجام شده است و یکهزار و 400 نقطه در کشور در انتظار تدفین شهدای گمنام هستند.
سردارسید محمد باقر زاده خاطر نشان کرد: در این شهرستان 2 مکان جانمایی شده است و به زودی 2شهید گمنام در شهر بافق و 2 شهید گمنام هم پارک نطقی مبارکه این شهرستان تشییع می شود.

وی افزود:امیدواریم با هماهنگی و برنامه ریزی در ایام فاطمیه این شهدا در بافق تشییع شوند.
باقرزاده با اشاره به اینکه تاکنون 40هزار شهید دوران مقدس کاووش شده است گفت:4 هزار و 200 شهید دیگر در خاک عراق هستند که بخشی ممکن است شناسایی شوند و بخش دیگری نیز از دسترس خارج شده اند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت:قریب به 2 هزار نقطه در کشور عملیات تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام انجام شده است و یکهزار و 400 نقطه در کشور در انتظار تدفین شهدای گمنام هستند.
باقرزاده در خصوص شناسایی شهدا از طریق DNA گفت: از تمامی نمونه هایی که تاکنون به مرکز پزشکی انتقال داده شده است 10 درصداز طریق DNA شناسایی شده و مابقی علائم و مشخصات دیگری برای شناسایی داشته اند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عملیات تفحص در مناطق جنوب عراق خاطر نشان کرد: جست وجوی پیکرهای شهدای دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی فاو و جزیره ام الرصاص عراق به پایان رسیده است.
وی افزود:جست وجوی پیکرهای مطهر شهدا در مناطق عملیاتی جزیره فیاض و دیگر جزایر اروند رود در دستور کار نیزقرار گرفته است.
به گزارش صداوسیمای مرکز یزد، باقر زاده تصریح کرد: تاکنون 17شهید گمنام در سه منطقه شهرستان بافق تدفین شده اند.
گفتنی است: سردار باقرزاده صبح دیروز در سفر بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد و در نشستی با اعضای هیات امنای شهدای گمنام این شهرستان بر ضرورت فراهم نمودن زمینه تشییع باشکوه و مستند و بهرمندی معنوی همگان از شهدای گمنام تاکید کرد.

بافق،میزبان 4شهید گمنام دوران دفاع مقدس

بافق،میزبان 4شهید گمنام دوران دفاع مقدس

بافق،میزبان 4شهید گمنام دوران دفاع مقدس

بافق،میزبان 4شهید گمنام دوران دفاع مقدس

بافق،میزبان 4شهید گمنام دوران دفاع مقدس

بافق،میزبان 4شهید گمنام دوران دفاع مقدس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار