از سال 89 تا به امروز
دبیر شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به پروژه پارک رباتیک گفت: این پروژه از سال 89 آغاز به کار کرده و با توجه به اینکه در سال جاری هستیم، این پروژه هنوز به مرحله‌ای اجرا نرسیده است.
کد خبر: ۵۴۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 30 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، در جلسه کمیسیون تلفیقی اداری و مالی و عمران و شهرسازی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد، در رابطه با پروژه پارک رباتیک بحث شد.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه در خصوص پارک رباتیک اظهار داشت: مقرر شده است که شهرداری در جهت تعهدات خود همانند احداث سرویس بهداشتی و آماده‌سازی محیط گام بردارد تا سرمایه‌گذار هرچه سریع‌تر این پارک را افتتاح کند تا در صورت استقبال مردم فاز دوم آن اجرایی شود.

سعید دقیقی اضافه کرد: این پروژه از سال 89 آغاز به کار کرده و با توجه به اینکه در سال جاری هستیم، این پروژه هنوز به مرحله‌ای اجرا نرسیده است.

وی تصریح کرد: مباحث زیادی مطرح است، شاید این پروژه در سال 89 می‌توانست جذابیتی داشته باشد اما تا به امروز هیچ اتفاقی برای آن نیفتاده است.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: در دوره گذشته این پروژه بارها مورد بررسی قرار گرفته بود، که به نتیجه نرسیده است.

دقیقی یادآور شد: دو هکتار زمین در بهترین جای این شهر را در اختیار خانم نظری قرار داده‌ایم و تا به امروز 700 میلیون تومان در اختیار آنان قرار داده شده اما با این حال هیچ سرانجامی را شاهد نیستیم و جای تعجب دارد که در این هفت سال هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

این مسؤول گفت: از شهردار قزوین تقاضا می‌شود، دلایل این اتفاق را بررسی کند و اگر سرمایه‌گذاری قصوری دارد در جهت جبران آن گام بردارد.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص لایحه کمک هزینه به هیأت والیبال تشریح کرد: زمانی که سپهرالکتریک نتوانست در لیگ برتر شرکت کند و از مسابقات کنار کشید، تیم والیبال قزوین زمین ماند.

دقیقی تصریح کرد: در حال حاضر هیأت والیبال متصدی این تیم شده و درخواست داده است که فعلاً تحت عنوان شهرداری باشد تا زمانی که احداث باشگاه شهرداری قزوین قطعی شد، در قالب همان باشگاه به آن‌ها کمک شود.

وی ادامه داد: در آخر دوستداران ورزش بدانند اگر کمکی به ورزش شهر شده است فقط از سوی اعضای ورزشی شورا نبوده، بلکه تک‌تک اعضا شورای پنجم نگاه ویژه‌ای به ورزش دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار