رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به کمبود تخم‌مرغ، در حال حاضر روند توزیع تخم مرغ با قیمت مناسب در سطح استان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۵۴۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 31 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه خمسه در جلسه کمیته تنظیم بازار استان که با حضور منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استانداری قزوین و مدیران استان برگزار شد، اظهار داشت: به منظور کنترل قیمت بازار و رفاه حال شهروندان، روزانه 15 تن تخم‌مرغ در سطح استان و شهرستان‌های تابعه توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه استان قزوین قطب تولید تخم‌مرغ کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: این استان قزوین به لحاظ موقعیت استراتژیک و مناسب می‌تواند نقش مؤثری در تولید محصولات دامی و پروتئینی داشته باشد که از این ظرفیت مستعد باید برای تولید بیشتر استفاده کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: به لحاظ مشکلات ایجاد شده برای واحدهای مرغ تخمگذار، در حال حاضر توزیع تخم‌مرغ در استان به خوبی انجام می‌شود و مشکلی در این زمینه در سطح استان وجود ندارد.

خمسه یادآور شد: در راستای کنترل بازار و رفاه بیشتر شهروندان استان قزوین، قیمت هر شانه تخم‌مرغ 12 هزار و 600 تومان تعیین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار