معاون هماهنگ‌کننده سپاه اردبیل گفت: راهپیمایی و تجمع بزرگ وحدت انقلابی، ارزشی و دینی مردم استان در محکومیت اقدامات و اغتشاشات اخیر ۱۴ دی‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 03 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌ سرهنگ شکر عبدی اظهار داشت: راهپیمایی و تجمع بزرگ وحدت انقلابی، ارزشی و دینی مردم استان اردبیل در محکومیت اقدامات و اغتشاشات اخیر در مرکز استان و برخی شهرستان‌های اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس هماهنگی‌های انجام‌شده این راهپیمایی و تجمع دشمن‌شکنانه روز پنجشنبه در مرکز استان اردبیل و شهرستان‌ها دیگر استان برگزار می‌شود، افزود: تجمع اعتراضی به هنجارشکنان و افراد ضدانقلاب و دشمنان نظام پنجشنبه از ساعت 10 صبح از مقابل میدان شریعتی به سمت مصلای اردبیل برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در شهرستان نمین این راهپیمایی پس‌فردا از ساعت 10 از مقابل مزار شهدای گمنام به‌طرف مسجد جامع این شهر، در پارس‌آباد از ساعت 10 پس‌فردا از میدان سپاه به‌طرف چهارراه امام خمینی(ره) و در اصلاندوز از ساعت 10 صبح پس‌فردا از میدان امام حسین(ع) به‌طرف چهارراه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

عبدی با ابراز اینکه مردم شهرستان مشگین‌شهر نیز تجمع اعتراض‌آمیز خود علیه اغتشاشگران را از ساعت 10 صبح پنجشنبه و از مزار شهدای گمنام این شهر آغاز می‌کنند، تصریح کرد: راهپیمایی مردم شهرستان بیله‌سوار نیز در محکومیت اقدامات آشوبگران ساعت 10 صبح پس‌فردا از مقابل حسینیه ثارالله سپاه آغاز به‌سمت میدان مصلی برگزار می‌شود.

وی از راهپمیایی و تجمع مردم شهرستان کوثر در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه در میدان شهرداری کوثر و راهپیمایی مردم شهرستان نیز از ساعت 10 صبح 14 دی‌ماه خبر داد و گفت: در زمینه برگزاری منسجم و هماهنگ این تجمعات انقلابی و دینی هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: حساب مردمی که نسبت به وضعیت معیشتی و اقتصادی خود معترض بودند از اغتشاشگران و آشوبگران جدا بوده و مردم غیور و ولایتمدار استان اردبیل با حضور در این راهپیمایی‌ها و سر دادن شعارهای "مرگ برمنافق" و "مرگ بر استکبار" پاسخ فتنه‌گران و منافقان ضدانقلاب را خواهند داد.

وی اظهار کرد: سوزاندن پرچم ایران که نماد ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده به‌دست منافقان و سرسپردگان به دشمنان نظام و انقلاب امری نبوده که ملت ایران نسبت به آن چشم‌پوشی کنند و به‌طور قطع فردا با حضور حماسی خود و پاسخ دندان‌شکن به معاندان نظام سبب یأس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار