پلیس گیلان
برگزاری همایش کلانتری‌های، دستگیری سارقان حرفه‌ای شرق گیلان و باند قماربازان از مهمترین اخبار امروز پلیس گیلان است.
کد خبر: ۵۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 29 June 2015
جانشین فرماندهی انتظامی  استان گیلان در جمع روسای کلانتری و پاسگاه‌های این شهرستان اظهار داشت: اقتداری که  امنیت و آرامش را بوجود آورد موردپسند مردم است.
مهرداد مهرگان با بیان اینکه پلیس باید انتظارات امنیتی  جامعه را با توانمندی خود محقق سازد افزود: اقتداری که  امنیت و آرامش را بوجود آورد موردپسند مردم است.
وی ظرفیت پلیس را برای انجام ماموریت‌های امنیتی عالی توصیف کرد و اعلام داشت: تاثیرگذاری پلیس برای وجود احساس امنیت در جامعه زیاد است.
جانشین پلیس گیلان، به روسای کلانتری و پاسگاه‌ها توصیه کرد معلومات خود را برای شناسایی جغرافیای جرم در حوزه استحفاظی ارتقاء داده و با اجرای طرح های پاکسازی، محیط را برای افراد ناهنجار ناامن کنند.
مهرگان ظرفیت‌های ناجا را برای انجام ماموریت ها عالی توصیف و اعلام کرد: فضا و استفاده از خلاقیت برای ماموریت‌های بهتر در ناجا مهیا است.
دستگیری 12 قمار باز و کشف قمارخانه در"لاهیجان"
12 قمار باز در حین قمار در شهرستان لاهیجان استان گیلان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: در پی گزارش مردمی در مورد دائر کردن و انجام بازی قمار در یکی از روستا‌های این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران  انتظامی قرار گرفت.
محمود قاسمی با بیان اینکه ماموران کلانتری12  پس از بررسی از صحت گزارش مردمی اطمینان حاصل کردند افزود: با اقدام به موقع ماموران، 12 قمارباز که در مکان پرت، تاریک و صعب العبور در حال قمار بودند ، دستگیر شدند.
سرهنگ قاسمی ادامه داد: در این عملیات 8 خودرو، 3دستگاه موتور سیکلت، دستگاه کارت خوان، دستگاه ضبط تصاویر دوربین مداربسته، 280 برگ ورق دبرنا و سنگ دبنا، مبلغ962 هزار ریال وجه نقد از  متهمان و مکان قمارخانه کشف و ضبط  شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان، یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تصمیمات قانونی برای آنان اتخاذ شد.
دستگیری سارق کیف قاپ با 3 فقره سرقت در "رودسر"
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر استان گیلان از دستگیری سارق کیف قاپ با 3 فقره سرقت خبر داد.
رمضان پورقاسم گفت: در پی شکایت و ارجاع پرونده از کلانتری 11 در خصوص کیف قاپی از یک شهروند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و  تحقیقات پلیسی موفق به دستگیری متهم شده و این متهم در بازجویی های صورت گرفته به 3 فقره کیف قاپی از شهروندان اعتراف کرد.
پورقاسم با بیان اینکه اموال مالباختگان از مخفیگاه متهم کشف شد افزود: مالخر اموال مسروقه نیز در اقدامی دیگر توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اعلام اینکه متهمان از طریق دادسرا روانه زندان شدند به شهروندان توصیه کرد: مسافتی را که مجبور هستید پیاده طی کنید از داخل پیاده رو حرکت کرده و کیف خود را به سمت خیابان در دست نگیرید و همچنین مراقب افراد ناشناسی که به شما نزدیک می‌شوند، باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار