به منظور ارائه خدمات صورت می‌گیرد
سرپرست اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از بکارگیری 32 دستگاه انواع خودرو سنگین، نیمه‌سنگین و سبک جهت ارائه خدمات در زمان بارش برف و یخبندان در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 06 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، مجید تقی‌صباغ‌ها اظهار داشت: در طول زمستان سال جاری و در صورت بارش برف 6 دستگاه خودرو مکانیزه یخ‌زدا در کنار سایر ماشین‌های برف‌روبی به مردم شهر قزوین و ساکنان مناطق منفصل شهری خدمات ویژه ارائه می‌دهد.

وی افزود: با تدابیر انجام شده هر یک از این خودروهای مکانیزه در یکی از ایستگاه‌های سطح شهر مستقر شده و در صورت نیاز ضمن ارائه خدمت به حوزه تحت پوشش خود، به سایر مناطق هم خدمات‌رسانی می‌کند.

سرپرست اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به بکارگیری 32 دستگاه انواع خودرو سنگین، نیمه‌سنگین و سبک جهت ارائه خدمات در زمان بارش برف و یخبندان در سطح شهر عنوان کرد: در صورت بارش برف علاوه بر این تعداد خودرو، 450 نفر از کارگران شرکت‌های تحت پوشش این سازمان به صورت سنتی به بازگشایی معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی تمام نقاط مختلف شهر می‌پردازند تا رفت و آمد مردم به آسانی و سهولت انجام شده و هیچ گونه خطری، مردم را تهدید نکند.

صباغ‌ها با بیان این که در سال گذشته 125 مخزن یخ‌زدا در نقاط مختلف شهر جانمایی و نصب شده بود، تصریح کرد: در سال جاری به این تعداد 25 مخزن دیگر هم اضافه شده که در نقاط پرتردد و حادثه خیز جانمایی و نصب شده است.

این مسؤول متذکر شد: با توجه این که خرید، جانمایی و نصب هر یک از این مخازن هزینه قابل توجهی را برای شهرداری قزوین در پی داشته است، از همشهریان خواست تا با حفظ و مراقبت بیش تر از این اموال عمومی این سازمان را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به همشهریان یاری رسانند.

سرپرست اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به خرید یک هزار و 400 تن مواد یخ‌زدا مطرح کرد: در سال گذشته این سازمان بیش از 900 تن مواد یخ‌زدا خریداری کرده بود و امسال این رقم به یک هزار و 400 تن افزایش یافته است تا در مواقع ضرورت تمام نقاط مختلف شهر و مناطق منفصل شهری از این امکانات برخوردار و بهره‌مند شود.

صباغ‌ها گفت: به هنگام بارش برف و یخبندان، برف‌روبی و یخ زدایی خیابان‌های مرکزی و پرتردد، میدان‌ها و تقاطع غیرهمسطح در اولویت کاری سازمان است تا آمادگی خود را جهت تحویل این مواد به مراکز آموزشی، درمانی، تجاری و اداری اعلام کند.

وی یادآور شد: متقاضیان این مراکز می‌توانند برای تحویل بسته‌های یخ‌زدا به ساختمان شماره دو سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین واقع در بلوار شهید بهشتی، جنب زمین ورزشی شقایق مراجعه کنند.

سرپرست اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به این که کارکنان اجرایی این سازمان به هنگام بارش برف به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به همشهریان بوده و در صورت نیاز به خدمات می‌توانند با شماره تلفن 137 و یا 33327565 تماس حاصل نمایند، از تمام همشهریان تقاضا کرد تا در صورت آغاز بارش برف از پارک کردن خودروهای خود در خیابان‌های یکطرفه، ورودی کوچه‌ها و کوچه‌های کم عرض جداً خود داری کنند.

صباغ‌ها افزود: شهروندان ترجیحاً از وسائط نقلیه عمومی برای تردد در شهر بهره‌مند شوند و این موضوع علاوه بر تسریع در جابجایی در سطح شهر، سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین را در ارائه خدمات به موقع و مطلوب به شهروندان با آرامش و حوصله بیشتری روبه‌رو می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار