دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی گفت: کالاهایی مانند پارچه و منسوجات، طلا و نقره بیشترین حجم کالای قاچاق استان را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۴۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 08 January 2018

به گزارش تابناک : ابراهیم افشاری اظهار داشت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی هر نوع کالای قاچاقی به جز مواد مخدر را در رصد خود قرار داده است؛ حدود 100 قلم کالا مورد رصد ما قرار دارد و به عنوان کالای هدف ما است زیرا بیشترین حجم قاچاق در این کالاها اتفاق می‌افتد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان رضوی گفت: پارچه، منسوجات، موبایل، طلا و خوردنی‌ها و کالاهای سلامت محور مانند مواد آرایشی و بهداشتی در رصد ما قرار دارند.

افشاری با بیان اینکه کالاهای قیمتی قاچاق نیز در رصد ما هستند گفت: مهمترین کالای قاچاقی که امسال در استان کشف شده پارچه و منسوجات و سپس طلا و نقره بوده، در این حوزه‌ها ظرفیت تولید بسیار مناسبی داریم و به همین دلیل در رصد اصلی ما این موارد قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه منسوجات تولید مناسبی داریم و کارخانجاتی نیز فعال است افزود: به همین دلیل در این حوزه حساسیت بیشتری داریم و در برخورد خود نیز این را مورد اولویت قرار می‌دهیم.

افشاری با اشاره به قاچاق موبایل در استان تاکید کرد: پس از اجرای طرح رجیستری مشکلات در این زمینه حل شده و حتی اگر اتفاقی رخ دهد و کالای قاچاقی وارد شود با توجه به برنامه ریزی طرح رجیستری، مشکل و نگرانی خاصی در این حوزه نداریم اما قبل از این جزو کالاهایی بود که بیشترین حجم کالای قاچاق در آن رخ می‌داد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی با اشاره به برندهایی که بیشترین فروش را در حوزه موبایل استان دارند گفت: اگر طرح رجیستری در این حوزه نیز اجرا شود به صورت سیستمی با قاچاق کالای آن برخورد می‌شود.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار