در مسابقات چهارجانبه بین‌المللی فوتسال مشهد تیم فوتسال فرش آرا با شکست شهید منصوری قرچک به مقام قهرمانی رسید.
کد خبر: ۵۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 01 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، تیم فوتسال فرش آرای مشهد شب گذشته 9 تیر ماه با نتیجه پر گل هفت بر دو تیم شهید منصوری قرچک را شکست داد و مقام قهرمانی مسابقات بین‌المللی فوتسال چهارجانبه مشهد را از آن خود کرد.

علی عبداللهی، مسعود سعادتی، شهرام شریف‌زاده، علی اسعدی و سعید سروی در دقایق یک، سه، پنج، 10، 18، 19 و 30 برای تیم فرش آرا گلزنی کردند.

گل‌های تیم شهید منصوری قرچک هم در دقیقه‌های 37 و 39 توسط علی رستمی وارد دروازه فرش آرا شد.

در شب نخست این رقابت‌ها تیم‌های شهید منصوری قرچک و فرش آرای مشهد به ترتیب با شکست تیم‌های ملی ترکمنستان و ملی امید ایران به دیدار فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

در دیدار رده‌بندی این مسابقات تیم ملی امید ایران با نتیجه چهار بر دو از سد تیم ملی ترکمنستان گذشت و بر سکوی سوم ایستاد، دیدار رده‌بندی و فینال با حضور روسای سازمان لیگ فوتسال ایران، عضو دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

در حاشیه این مسابقات از محمود نصیرلو و حمید متین‌مقدم داوران برتر فصل گذشته لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی کشور، تعدادی از مسئولان و دست‌اندرکاران فوتسال و خبرنگاران برتر رسانه‌های ارتباط جمعی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار