کانون نمایش ایلام در کاری مشترک با جمعیت خیریه امام علی(ع ) تعدادی از انیمیشن‌های شاد و با نشاط تولید کانون را برای بچه‌های کار به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۵۵۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 28 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام، در حالی که پخش فیلم پایان رویاها در کانون ایلام به تازگی پایان گرفته است، کانون نمایش ایلام در همکاری مشترکی که با جمعیت خیریه امام علی (ع ) داشت تعدادی از انیمیشن‌های شاد و با نشاط تولید کانون را برای بچه‌های کار به نمایش گذاشت و لحظه‌هایی شاد به این بچه‌ها هدیه کرد.

براساس این گزارش انیمیشن «یکی کم است» داستان پسرکی را روایت می کند از مال دنیا فقط یک مرغ دارد، پسر خیلی تنبل و بیکاری است، به طوری که در خانه‌اش هیچ چیز پیدا نمی شود و مرغ بیچاره همیشه گرسنه است. روزی مرغ از گرسنگی برای یافتن آب و دانه راهی خانه همسایه می شود. وقتی پسر برای گرفتن مرغ به آنجا می رود، زن همسایه با سبدی پر از تخم مرغ جلوی او ظاهر می‌شود و از او می پرسد که مرغش در روز چند تخم می گذارد. پسر که طمع و زیاده طلبی در وجودش زبانه می کشد، به دروغ می گوید که روزی دو عدد و...

پخش فیلم در مراکز کانون ایلام یکی از فعالیت هایی است که به عنوان فرایند هدفمند دنبال می‌شود که بچه‌ها پس از آن از نظر محتوا و ساختار فیلم‌ها و منابع آنها با هم بحث می‌کنند.

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار