مدیرکل حج و زیارت مازندران از آغاز پیش‌ثبت‌نام عتبات عتبات هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 01 February 2018

به گزارش تابناک : سیدحبیب‌الله ساداتی در گفت‌وگویی اظهار کرد: زائرانی که مایل هستند از 23 بهمن ماه امسال تا 20 اردیبهشت ماه سال 97 به سفر معنوی عتبات عالیات مشرف شوند باید به سامانه پیش‌ثبت‌نام به آدرس www.attabat.haj.ir مراجعه کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه پیش ثبت‌نام از ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه 12 بهمن ماه همزمان با ایام‌الله دهه فجر تا ساعت 16 روز یک‌شنبه 22 بهمن ماه امسال خواهد بود، اضافه کرد: نتایج قرعه‌کشی روز چهارشنبه 25 بهمن ماه روی سامانه پیش ثبت‌نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سایت از نتایج و زمان ثبت‌نام در کاروان‌ها مطلع شوند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران ادامه داد: گذرنامه زائران نیز باید از زمان اعزام به مدت چهار ماه دارای اعتبار بوده و صفحات خالی برای صدور روادید وجود داشته باشد.

این مسؤول افزود: زائران به‌صورت گروهی ثبت‌نام می‌شوند ولی اگر از 25 نفر کمتر باشند قادر به ثبت‌نام نخواهند بود.

*مشکلی در زمینه پروازها وجود ندارد

ساداتی درباره نگرانی‌های زائران در ارتباط با تأخیر پروازها، گفت: مشکلی در زمینه پروازها وجود ندارد و امروز نیز تعدادی از زائران وارد فرودگاه دشت‌ناز ساری می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه زائران از مراجعه به دفاتر غیرمجاز پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: یکی از نشانه‌های دفاتر غیرمجاز دریافت وجه به‌صورت نقدی بوده که لازم است افراد از مراجعه به دفاتر غیرمجاز خودداری کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه زائران فریب قیمت پایین برخی از کاروان‌ها را نخورند، ادامه داد: در صورت بروز مشکل هیچ حمایتی از زائران صورت نمی‌گیرد.

ساداتی گفت: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا پایان آبان ماه سال 85 ثبت‌نام کردند و علاقه‌مند به تشرف حج تمتع سال 97 هستند می‌توانند با مراجعه به سایت www.reserve.haj.ir نسبت به ویرایش و تکمیل اطلاعات اولیه خود خود اقدام کنند.

 

 

منبع : بلاغ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار