«عباس ملازینلی» يكي از محورهاي فعاليتي اين سازمان در آستانه نوروز 97 را فضاسازی شهری براي استقبال از عيد اعلام كرد و افزود: فضاسازی، زیباسازی و طراحی نمادهای نوروزی به صورت دائم یا موقت در معابر و ميادين شهر از برنامههاي نوروزي سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري براي استقبال از عيد نوروز است.
وی در مورد اهمیت برنامهها و فعالیتهای واحد تبلیغات فرهنگی اين سازمان نيز تصریح کرد: همان طور که اهمیت به مسائل ظاهری افراد به مناسبت نوروز اهمیت دارد، زیباسازی شهر نیز نمایانگر فرهنگ و ظاهر آن شهر در مقابل چشمان تمام شهروندان و گردشگران است .
این مسئول ادامه داد: آمادهسازی فضای شهر در ایام نوروز با مضامین معرفی شهر، خوشآمدگویی به مسافران به دو زبان انگلیسی و فارسی، گسترش شعار بهار ترمه و ترنج با شعار و رنگ سال 97 و اطلاعرسانی جشنهای نوروزي شهر یزد از برنامههايي است كه سازمان از هجدهم اسفندماه شروع كرده و تا 18 فروردین ماه ادامه خواهد داشت .
ملازينلي در اين رابطه اضافه كرد: فعاليتهاي تبليغي نوروز 97 در قالب 167 عدد بنر روي بيلبوردهاي شهر، پلهاي عابر پياده و پایههای ایستاده تبليغاتي سطح شهر نصب خواهد شد.