رئیس هیئت تنیس استان یزد مطرح کرد:
رئیس هیئت تنیس استان یزد با اشاره به فعالیت‌های این هیئت در سال 96، گفت: هیئت تنیس استان یزد موفق شده است در رتبه پنجم کشوری قرار گیرد.
کد خبر: ۵۸۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 03 April 2018

محمد آرمین با اشاره به وضعیت خوب این هیئت ورزشی و فعالیت بسیار خوبی که داشته است، گفت: این رشته ورزشی در سال 96 بعد از استان‌های تهران، اصفهان، مازندران و ارومیه در رده پنجم کشوری قرار دارد.

وی برگزاری مسابقات مناطق که با حضور استان‌های فارس، بندرعباس، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و چهارمحال و بختیاری در اردیبهشت‌ماه در یزد، مسابقات مستعدین زیر 12 سال مناطق در استان یزد، برگزاری مسابقات کارمندی مناطق در بزرگداشت روز فتح خرمشهر در استان یزد، برگزاری مسابقات آزاد مناطق در شهرستان اردکان از برنامه‌های مسابقات این رشته ورزشی دانست.

رئیس هیئت تنیس استان یزد از دیگر برنامه‌های مسابقات در سال 97 را برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 14 سال در نیمه دوم خردادماه، برگزاری مسابقات زیر 16 سال و اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در شهریورماه در بخش آقایان، برگزاری مسابقات آدینه هر جمعه در یزد و شهرستان اردکان، برگزاری مسابقات لیگ دسته دو بانوان در تیرماه عنوان کرد.

آرمین برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 در بخش آقایان، شرکت در لیگ آینده‌سازان در گروه سنی 16 و 18 سال را از دیگر برنامه‌های این هیئت ورزشی خواند.

این مقام مسئول اعزام به مسابقات زیر 14 سال کشور در بخش بانوان در مردادماه، شرکت بازیکنان یزدی در مسابقات لیگ دسته دو آقایان، اعزام به مسابقات دسته‌های آزاد در کیش در بخش بانوان و آقایان را از برنامه‌های اعزام این رشته ورزشی برشمرد.

وی تشکیل حامیان رشته تنیس در یزد، آوردن مربی تیم ملی زیر 16 و 18 سال کشور در دو روز پنجشنبه و جمعه در یزد جهت آموزش تنیس‌بازان یزدی را از برنامه‌هایی برای تقویت این رشته ورزشی دانست.

رئیس هیئت تنیس استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک از ورزشکاران تیم نگار یزد که در لیگ قهرمانی کشور زیر 16 و 18 سال بین 23 تیم حاضر در کشور در دو دوره‌ای که در یزد و کیش برگزار شد، به مقام قهرمانی رسیدند، تقدیر و تشکر خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار