ريیس دادگاه عمومی بخش مروست گفت: اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم است و به طور مستقیم و غیر مستقیم باعث افزایش حجم کاری دستگاه قضایی شده است.
کد خبر: ۵۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 07 July 2015
به گزارش تابناک یزد "جواد افشاری" در اين رابطه بر لزوم آگاه‌سازی جوانان  و جامعه از تبعات مصرف مواد مخدر تأکید و اظهار كرد: اعتلای سطح فرهنگی مردم در تمام زمینه‌ها از بروز مشکلات برای خود افراد و همچنین دستگاه قضایی جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به این که تربیت صحیح فرزندان توسط والدین از وظایف اصلی خانواده‌هاست، افزود: نظارت و تربیت صحیح خانوادگی باعث می‌شود تا فرزندان و اهل خانواده به سمت انحرافات و جرایم کشیده نشوند.

این مقام قضایی، قانونمداری را ضرورت جامعه امروز برشمرد و بیان كرد: باید نسل جدید را تابع قانون تربیت کرد تا با نهادینه شدن فرهنگ قانون‌مداری در جامعه، شاهد کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی باشیم.

وی همچنين در سخنانش بر انتقال سند رسمی تلفن همراه هنگام خرید و فروش برای جلوگیری از مشکلات و مسایل قضایی تأکید کرد و در پايان اظهار كرد: خرید و فروش خطوط تلفن همراه بدون نقل و انتقال سند آن، تبعات قضایی هرگونه تخلف و جرم را بر عهده صاحب سند قرار می‌دهد لذا از این رو، انتقال دائم سند سیم کارت تلفن همراه الزامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار