معاون امور عمرانی استاندار خبر داد:
معاون عمرانی استانداراز راه اندازی قطار سریع السیر قزوین-هشتگرد در سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 29 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، "علی فرخزاد" معاون عمرانی استاندار در جلسه بامدیر عامل شرکت اینترنشنال نورینکو ، با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های قزوین در حوزه های صنعتی و گردشگری و نیز تردد فراوان مسافران و بویژه دانشجویان از محورهای قزوین احداث قطار سریع السیر قزوین- هشتگرد را امری ضروری برشمرد و افزود: احداث این قطار علاوه بر اینکه از آمار تصادفات و مصرف انرژی می کاهد، قزوین را مبدل به پایانه ای برای غرب کشور خواهد نمود.

وی تصریح کرد: با توجه به سابقه خوبی که شرکت نورینکو در احداث مترو در کشور داشته است، انجام این پروژ آسانتر خواهد شدو همچنین از سوی استانداری و شهرداری نیز برای عملی شدن این مهم ، عزم جدی وجود دارد.
وی همچنین برای انجام پروژه های مشترک جهت استفاده از انرژی های نو، تصفیه خانه های فاضلاب شهری و احداث تراموای شهری نیز با شرکت نورینکو اعلام آمادگی کرد.


گفتنی است شرکت نورینکو که در سال 1980 تاسیس شده است، یک هولدینگ است که تکنولوژی ، تولید و بازرگانی را به هم پیوسته و در زمینه هایی چون انبارداری، حمل و نقل،برگزاری نمایشگاه و تبلیغات ، سرمایه گذاری و سرویس¬های مسافرتی و هتل ها نیز فعالیت دارد. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قزوینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
جناب آقای فرخ زاد
راه اندازی فرودگاه مسافربری قروین که پارسال قول آن داده شده بودکه تحقق پیدا خواهد کرد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار