معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد:
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی از فعالیت ۲۳هزارو۴۰۰ نفر از دانش آموزان در قالب سفیر سلامت در مدارس استان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 30 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی به نقل از رابط خبری معاونت تربیت بدنی و سلامت حسن لنگری در اختتامیه دومین جشنواره سفیران سلامت استان گفت: در این دوره ۷هزارو ۷۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد.
وی با بیان این مطلب که هم اکنون در حال به روز رسانی کتاب سفیران سلامت هستیم، افزود: باید آموخته های دانش آموزان را با روش های متنوع تعمیق بخشیم.
وی با بیان این مطلب که کودکان و نوجوانان از همسالان خود حرف شنوی بیشتری دارند بیان داشت: باید تلاش نماییم تا با سپردن مسئولیت به دانش آموزان آنها را مدیر بار بیاوریم.
لنگری ادامه داد: سفیران سلامت با آموزش و انتقال آموخته ها به گروه های هم سالان و مراقبت از خود، آموخته های خود را به اولیا هم انتقال می دهند..
شایان ذکر است، در این مراسم، مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولین استانی از دستگاه هایی همچون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و نیروی انتظامی حضور داشتند و از برگزیدگان این جشنواره با اهداء جوایز و تقدیرنامه تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار