رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت در شرایط فعلی کمیسیون مشترک با تغییرات ساختاری در دولت موافقت نکرد.
کد خبر: ۶۰۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 09 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»، نماینده یزد و اشکذر در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود در کمیسیون مشترک تا کنون ده جلسه برای اصلاح ساختار دولت داشتیم که امروز جلسه نهایی آن بود و در این جلسه لایحه دولت برای تفکیک وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان رای نیاورد. آقای موسوی بیوکی افزود همچنین طرح نمایندگان در مورد تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه نیز رای نیاورد. به گفته وی، طرح دیگری مبنی بر تفکیک آب و منابع طبیعی از وزارت نفت و تشکیل وزارتخانه مستقل و ادغام تولید برق با وزارت نفت هم مطرح بود که رای نیاورد.

وی علت عدم رای آوردن این لایحه را شرایط روز و موقعیت دولت عنوان کرد و افزود با توجه به رای نیاوردن این لایحه در کمیسیون مشترک قطعا در صحن علنی هم این لایحه رای نخواهد آورد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همچنین از مذاکرات نمایندگان با وزرات خانه های صنعت معدن و تجارت و اقتصاد در مورد آمادگی ایران برای مواجهه با خروج آمریکا از برجام خبر داد و ادامه داد دولت و مجلس آمادگی کامل برای مواجهه با شرایط پیش رو را دارند و در هر حال ایران هراسی از برون رفت آمریکا از برجام ندارد اما پایبند به اصول مذاکرات خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار