مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری:
مشاور استاندار و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفت: بانوان پشتیبان اصلی آرمان های انقلاب بویژه در دوران دفاع مقدس بودند.
کد خبر: ۶۰۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 10 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،"معصومه مرادیان" صبح امروز در پنجمین جلسه کمیته بانوان ستاد کنگره 3000 شهید استان بیان کرد : هدف کمیته بانوان این کنگره نشان دادن نقش زنان در ۸ دفاع مقدس و همچنین در حرکت های انقلابی است که همیشه زنان پشتیبان اصلی آرمان های انقلاب اسلامی بویژه در دوران دفاع مقدس بوده و بعضی از زنان به صورت مستقیم در جبهه های حق علیه باطل امدادگر و مدافع حضور پیدا کردند.


مشاور استاندارافزود: برگزای کنگره شهدا یکی از بسترها و فرصت هایی است که برای جامعه زنان مفید و ارزشمند است و این کنگره برای الگوگیری زنان و جوانان از شهدا و شناساندن آنها به عنوان الگوی نسل جوان بسیار  قابل اهمیت است.


وی تصریح کرد: امروز نسل جوان نیازمند پیوند عمیق اندیشه های معرفتی اسلام و علم و اندیشه است و  این امر با پاسداری از خون شهدا محقق خواهد شد.


مرادیان در خاتمه از کلیه دستگاههای اجرایی، خواست تا در برپایی اجلاسیه بانوان که در شهریور ماه برگزار می شود، اهتمام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار