فرماندار بافق از رشد 28 درصدي خريد داخلي ادارات، صنايع و معادن شهرستان در سال گذشته، از برنامه‌ريزي و رايزني اين شهرستان براي تداوم اين روند رو به رشد خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 10 June 2018

«محمد زاده‌‌رحمانی» با اشاره به افزايش خرید شرکت‌ها و صنايع شهرستان از بازار داخلي شهرستان در سال گذشته، اظهار کرد: در سال جاري نيز به دنبال شعار سال يعني «حمايت از كالاي داخلي»، از ورود کالاهای غيربومي مشابه توليد داخل شهرستان جلوگیری شده است و در مقابل حمايت از واحدهاي توليدي و صنعتي فعال يا در شرف ساخت در دستور كار قرار گرفته است.

وي ترغیب ادارات و واحدهاي توليدي و صنعتي به تامین مواد اولیه خود در وهله اول از داخل شهرستان و در مراحل بعدي از داخل استان و کشور را از مهمترین برنامه سال جاری عنوان كرد.

فرماندار رایزنی‌های سال گذشته با مدیران شرکت‌ها، کارخانجات و معادن شهرستان را در رشد 28 درصدی خرید از بازار داخل شهرستان موثر دانست.

وي در ادامه با بيان اين كه بايد همه جوانب بازار در فرمانداری مورد بررسی و نظارت قرار گيرد، بر اهميت ساماندهی دستفروشان و روز بازارها و جمعه بازارهاي شهرستان نيز تاكيد كرد.

زاده‌رحماني در مورد ترغيب شهروندان بافقي به بازارهاي داخلي نيز عنوان كرد: برخی از صنوف باید در حد امکان قیمت‌ها را تعدیل کنند تا مردم به جاي استفاده از كالاهاي شهرهاي ديگر، مایحتاج خود از داخل شهرستان و استان تامين كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار