معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اجرای طرح ملی همای رحمت گفت: بیش از دوهزار سبد غذایی به نیازمندان توزیع شده است.
کد خبر: ۶۱۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 11 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ بحرینی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به برگزاری طرح همای رحمت و سفره‌های مهربانی گفت:هرساله همزمان با فرارسیدن موسم رحمت و تجلی حقیقت با بهره مندی از همت والای خیرین و نیکوکاران در کمک به محرومان و نیازمندان طرح ملی همای رحمت در سراسر کشور به ویژه در یزد اجرا می‌شود.

بحرینی دستاورد‌های اجرای این طرح را ارتقای نظام خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین بر اساس مشارکت و تامین منابع مالی توسط خیرین، پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی ناشی از سوء معیشت در مناطق کم برخوردار، تامین حداقل نیاز‌های اساسی خانواده‌های نیازمند در این ایام، امکان حضور و مشارکت فعال داوطلبان، خیرین و مددکاران در فعالیت‌های انساندوستانه، تقویت روحیه خدمات داوطلبانه و مشارکت آن‌ها در برنامه‌های خیرخواهانه وگسترش مشارکت نهاد‌های مردمی همسو با اهداف جمعیت هلال احمر نام برد.

وی افزود:هدف از برگزاری این طرحهدایت کمک‌های مردمی در راستای حمایت از خانواده‌های محروم، ترویج فرهنگ انفاق و سنت‌های حسنه اسلامی، گسترش و ترویج روحیه تعاون و مشارکت‌های مردمی، ترویج ارزش‌های انسان دوستانه با تأسی از تعالیم الهی در شیوه خدمت رسانی وکمک به ایتام، حفظ کرامت انسانی نیازمندان و کمک به رشد فضایل اخلاقی ومعنوی آن‌ها در ماه مبارک رمضان، ایجاد زمینه مشارکت خیرین ونیکوکاران در اجرای برنامه‌های عام المنفعه وخیریه، ایجاد فضای مناسب به منظور تعامل تنگاتنگ خیرین و نیکوکاران با گروه‌های هدف است.

بحرینی خاطرنشان کرد:در ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان سفارش شده که در این طرح بشردوستانه عمده بهره وران بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار، ایتام، خانواده‌های کم برخوردار، معلولین، سالمندان و از کارافتادگان و خانواده‌های زندانیان هستند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از دو هزار سبد با حفظ کرامت انسانی در بین اقشار نیازمند استان توزیع گردیده و تعداد ۸۰ سفره افطاری گسترده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار