مدیرکل ورزش و جوانان استان:
مدیر کل ورزش و جوانان یزد گفت: 47 سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان این استان در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی به خصوص مواد مخدر فعالیت دارند.
کد خبر: ۶۲۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ 26 June 2018

مسعود شریعتی، در نشست اعضای سازمان های مردم نهاد که با حضور رییس کل دادگستری و به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد افزود: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به سازمان های مردم نهاد و سپردن امور به مردم به خصوص جوانان در کمک به مسوولان در مبارزه با مواد مخدر دارد .
وی ادامه داد: این سازمان ها بر حسب نیاز سالانه فعالانه در مسائل اجتماعی ، علمی ، فرهنگی ، ورزشی و کارآفرینی با حضور جوانان علاقه مند فعالیت دارند. 
این مسوول تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد در مسائل مورد نیاز جامعه و جوانان آمادگی هر گونه همکاری با دادگستری و سایر نهادهای فرهنگی و آموزشی را دارند. 
شریعتی ، محور فعالیت این تشکل های مردمی را کمک به دولت در بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی و بهره گیری از ظرفیت جوانان در انجام ماموریت های مختلف ذکر کرد.
همچنین رییس کل دادگستری یزد گفت: سازمان های مردم نهاد با همکاری و حمایت دستگاه های فرهنگی و ورزشی برای کاهش آسیب های اجتماعی در بین جوانان فعالیت کنند. 
محمدرضا حبیبی با اشاره به اینکه از وظایف مهم دادگستری ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و وقوع جرم است افزود: برای رسیدن به هدف و پرداختن به مقوله پیشگیری به همکاری همه مردم و تشکل ها نیاز است. 
وی ادامه داد: سازمان ­های مردم نهاد به خاطر نوع ارتباطی که با مردم و به خصوص جوانان دارند باید در صدر تمام برنامه های خود پیشگیری از آسیب های اجتماعی را مدنظر قرار دهند. 
این مسوول تصریح کرد: این سازمان ها از فرصت موجود برای جذب جامعه بزرگ خود و ارایه آموزش های مورد نیاز فرهنگی و اجتماعی و تبیین خطرهای استفاده از مواد مخدر استفاده کنند. 
حبیبی گفت: رسیدگی و بررسی موضوع هایی شامل کاهش ازدواج و افزایش طلاق ، موادمخدر ، فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی و بسیاری دیگر از معظلات اجتماعی می تواند محور فعالیت سازمان های مردم نهاد قرار گیرد . 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار