در مراسمی دبیرخانه کانون های مساجد یزد و حوزه های علمیه خواهران یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۶۳۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 29 July 2018

در مراسمی با حضور حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد و حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان یزد، تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد امضا شد.

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: سیره و سبک زندگی ائمه معصوم(علیهم السلام) به عنوان الگویی است که می توانیم با آن راه زندگی خود را شناخته وبه تشخیص حقیقت برسیم.

وی افزود: ما که در حوزه تبلیغ دین قرار گرفته ایم باید در حوزه دانایی در راستای حمایت از دین گام برداریم و زیبایی و نیکوی دین

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: ما باید با صبورى و منطق ، عقلانیت و دانایی، شفقت و مهربانی كه از اوصاف اهلبیت علیهم السلام است در راستای تبلیغ دین خدا گام برداریم.

حجت الاسلام کارگر، مسئول حوزه در های علمیه خواهران استان یزد نیز در این مراسم گفت: مساجد نقش تاثیرگذار در جامعه اسلامی داشته اند و از صدر اسلام تاکنون نیز این نقش مشاهده می شود.

وی افزود: امروز دشمنان سعی دارند تا نقش مساجد را در جامعه ما کم رنگ نشان دهند که این نشان از اهمیت و جایگاه والای مساجد در پیشروی اهداف اسلامی است.

مسئول حوزه های علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که از طرفی دشمنان سعی بر ضربه به این انقلاب دارند و از طرفی نیز ما باید برای نقش بر آب کردن این نقشه ها، گام های اساسی برداریم.

حجت الاسلام کارگر گفت: ما سعی داریم تا در مساجد فعالیت های فرهنگی و هنری از قبیل تئاتر، نقاشی، سرود، داستان نویسی را اجرا کنیم و در این راستا نیز طرح هایی همچون چهل کانون، چهل مسجد، چهل مدرسه را دنبال می کنیم که امیدواریم بتوانیم در تمامی استان این طرح ها را دنبال کنیم.

در پایان این مراسم نیز دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد و حوزه های علمیه خواهران استان یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار