با پایان یافتن مرحله گروهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، صبح امروز خاتم اردکان نماینده کشورمان برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر والیبال آسیا و خلق شگفتی دیگري به مصاف نماینده تایلند رفت و در پایان موفق به شکست سه بر صفر «ناخوم راتچا» این کشور شد .
کد خبر: ۶۳۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ 04 August 2018

«محسن ملت اردکانی» مدیر عامل والیبال خاتم اردکان با اعلام این خبر افزود: تیم خاتم بعد از نمایش عالی در مرحله گروهی رقابت‌های والیبال آسیا صبح امروز برای دفاع از عنوان قهرمانی کشورمان در این رقابت‌ها به مصاف «ناخوم راتچا» تایلند رفت و در یک بازی حساب شده سه بر صفر به پیروزی رسید .

وي با اشاره به آمادگی نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: امیدواریم بازیکنان خاتم که نمایندگی استان کویری یزد را در لیگ برتر کشور با نایب قهرمانی شایسته خود ثابت کرده بودند، یک بار دیگر با کسب نتایج مناسب، نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در این دوره از رقابت‌ها باشند .

گفتنی است، تیم والیبال خاتم اردکان نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در كشور ميانمار، ست‌های اول تا سوم را با نتایج ٢۵بر٢٢، ٢۵ بر ٢٣ و ٢۵بر٢٣ به نفع خود پایان داد و برای رقیب خود نماینده ویتنام در مرحله یک چهارم، خط و نشان کشید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار