معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار یزد ، از نصب مسیر یا کانال عابر پیاده برای اولین بار در کشور در تقاطع فاطمیه و خیابان مهدی یزد خبر داد .
کد خبر: ۶۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 23 July 2015
به گزارش تابناک یزد، محمدرضا شفیعی افزود : این کانال بیشتر برای حفاظت عابران پیاده و همچنین افراد معلول که قصد عبور از مسیر را دارند، نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از تقاطع ها و میادین شهر یزد مجهز به دوربین نظارتی است ، اظهار کرد : دوربین کنترل سرعت در میدان امام حسین (ع) و ورودی شهر یزد از طرف بلوارهای فقیه خراسانی و جانباز نصب شده است .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار یزد خاطرنشان کرد : در سال 94 نصب دوربین در سایر تقاطع ها و میادینی که فاقد دوربین هستند نیز دنبال خواهد شد.

شفیعی افزود : در بلوارهای مدرس، دهه فجر، دانشجو، جمهوری اسلامی، امام جعفر صادق(ع)، دانشگاه و دانشجو و نیز دوربین های کنترل سرعت در حال نصب می باشد که تا آخر شهریور و در هنگام بازگشایی مدارس به بهره برداری می رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد با اشاره به همکاری و هماهنگی شهرداری با عوامل راهور در مرکز کنترل ترافیک نسبت به اعمال قانون، گفت : روزانه 600 الی 800 اعمال قانون در این مرکز انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری یزد ،شفیعی با اشاره به نصب جداکننده های وسط خیابان که بصورت آزمایشی در برخی از مسیرهای شهرداری از جمله تقاطع فاطمیه، بلوار شهید عابدی، خیابان فرخی ، تقاطع های 22 بهمن و دولت آباد ، کاربری این علائم را بازدارندگی و التزام شهروندان به رعایت قانون عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار