نایب رئیس شورای شهر یزد:
نایب رئیس شورای شهر یزد با اشاره به استفاده مردم از بوستان های شهر یزد گفت: حضور نیروی انتظامی برای تامین امنیت بیشتر این بوستان‌ها افزایش یابد.
کد خبر: ۶۶۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 26 September 2018

مرتضی شایق در نشست علنی شورای شهر یزد با اشاره به لزوم تامین امنیت شهروندان در جامعه اظهار داشت: امنیت ارتباط مستقیمی با آرامش و آسایش مردم دارد و امروز این امنیتی که در شهر یزد وجود دارد برای مردم قابل درک و ملموس است.

وی با بیان اینکه اگر امنیت نباشد مردم نیز آرامش و آسایش نخواهند داشت ادامه داد: با توجه به استفاده مکرر مردم یزد از برخی بوستان‌ها لازم است نیروی انتظامی برای تامین امنیت بوستان‌ها حضور بیشتری داشته باشد.

نایب رئیس شورای شهر یزد اضافه کرد: در برخی موارد دیده شده که مزاحمت هایی برای مردم ایجاد شده است، لذا ضرورت دارد نیروی انتظامی در این زمینه توجه بیشتری داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: با توجه به برگزاری رژه نیروهای مسلح در استان و مشکلات ترافیکی که در مسیر برای مردم ایجاد شده بود می توانستیم با یک برنامه ریزی دقیق از بروز این مشکلات پیشگیری کنیم.

شایق عنوان کرد: از آنجایی که برگزاری این رژه به صورت هرساله است، شایسته است با اقداماتی هماهنگ با یک مدیریت درست ترافیکی در یزد جلوی چنین مشکلی را بگیریم.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری خوبی با مجموعه شهرداری و شورا دارند و پیشرفت و بهبود خدمات ترافیکی و شهری نیازمند تعامل و بهبود همکاری ‌ها و همراهی‌ ها است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار