مدیر عامل آبفار یزد خبر داد؛
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستايي استان یزد با اشاره به مشكل كم آبي روستاهاي استان، اعلام كرد: در حال حاضر 330 روستای استان از طریق 525 تانکر ثابت و 16 تانکر سیار آبرسانی می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹ 27 September 2018

«محمد فاتحی» در نشست با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار كرد: در حال حاضر 590 روستا تحت پوشش شرکت آبفار يزد قرار دارند که آبرسانی به این روستاها توسط 292 حلقه چاه، 22 دهنه چشمه، 44 رشته قنات و 11 مورد تاسیسات همجوار است .

وی با بيان اين كه روستاهای استان با مشکل کم آبی مواجه هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون 110 مورد از منابع آبی خشک و از مدار خارج شده است و 180 مورد با کاهش آبدهی شدید مواجه شده است به طوري كه در مجموع 330 روستای استان از طریق 525 تانکر ثابت و 16 تانکر سیار آبرسانی می‌شود.

این مسئول در ادامه به جایگاه خوب بسیج وسپاه در بین مردم اشاره کرد و افزود:هدف از برگزاری این نشست استفاده از ظرفیت بسیج جهت حفظ و حراست از تاسیسات و هچنین فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب است .

سرهنگ «رضا پورشمسی» جانشین سپاه الغدیر استان یزد نيز در اين نشست اظهار كرد: با کمک و همکاری در بخش‌های مختلف تلاش می‌کنیم در کنار شرکت آبفار بوده و تدابیری جهت حفاظت از تاسیسات و انجام فعالیت‌های فرهنگی در این زمینه را داشته باشیم .

گفتني است؛ در پایان جلسه مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص بین دو طرف منعقد شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از راه جدید دیگ اشکن + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند) در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است بایستی مستقر شده باشد؟
چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از راه جدید دیگ اشکن + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند) در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است بایستی مستقر شده باشد؟
چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از راه جدید دیگ اشکن + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند) در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است بایستی مستقر شده باشد؟
چرا ...
چرا ...
چرا ...
چرا ...
...
این که شهر لار و شهر جهرم مرکز استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس می باشند اشتباه است چون از هر طرف فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج تا شهرهای قیر و کارزین و فراشبند و مهر و لامرد و گراش و لار و جهرم (از مسیر راه جدید دیگ اشکن) حدود 49 کیلومتر تا ۹۹ کیلومتر می باشد و شهر لار و شهر جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای جهرم و لار شهر خنج بایستی به عنوان مرکز برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس قرار می گرفت.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
دو نوع زمین خوار در کشور ایران وجود دارد ۱- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به کارکنان (الف – اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان … ب – اداره اجازه برداشت آب از زیر زمین در شهرستان ... پ – اداره واگذاری زمین برای توسعه کشاورزی در شهرستان … ت – اداره ثبت اسناد املاک در شهرستان ... بپردازد یا بپردازند ۲- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به الف – اداره شهرسازی شهرستان … ب – اداره روستا سازی شهرستان … پ – اداره ثبت اسناد املاک شهرستان …بپردازد یا بپردازند این شخص یا اشخاص از طرف مراجع مربوطه به عنوان زمین خوار به اداره دادگستری شهرستان ... معرفی می شوند تا درس عبرتی شوند برای ملت ایران لطفا تهمت و افترا را بهانه نکنید و وافعیت موجود در کشور را منتشر کنید.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب) بودم که خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بودند خیلی مختصر اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی حاکم بر کشور ایران احتمالا تمام توان ایشان بوده است اینجانب را با مرحوم امام خمینی و کاری که می خواهد انجام دهد (انقلاب اسلامی) آشنا کردند بعد از انقلاب اسلامی کار خود را برای انقلاب اسلامی در شهر خنج با از بین بردن مقداری اقلام تبلیغاتی ضد انقلاب شروع کردم که در چند مورد نیز با درگیری فیزیکی با افراد ضد انقلاب همراه بود چون که به صورت خودسر بود در جایی نیز ثبت نشده است بعد از آن هم در دوران دفاع مقدس که فعالیتم از زمان تاسیس سپاه پاسداران در شهر خنج تا کمی قبل از هم اکنون در کلان شهر شیراز و شهر جدید صدرا با عضویت بسیجی فعال + بیش از دو سال به صورت رزمنده داوطلب بسیجی و یکسال نیز در کمیته انقلاب اسلامی) که تا مرز اسارت و شهادت در دفاع مقدس پیش رفتم اما متاسفانه جانبازی در دفاع مقدس نصیبم شد اینجانب با این سابقه فعالیتی که برای این نظام اسلامی داشته ام می نویسم که ۹۹ درصد از کارهایی که می گویند برای ایثارگران در کشور انجام داده اند یا می دهد تبلیغات دروغین است خیلی دوست دارم تا جزئیات آن را برای مردم ایران بنویسم.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
اینجانب از علاقه مندان به مطالعه درخصوص احداث کانال سراسری برای کشتی رانی از دریای عمان یا خلیج فارس در جنوب کشور ایران تا دریاچه بزرگ خزر در شمال کشور ایران هستم. این پروژه خیلی بزرگی برای کشور بزرگ ایران است متاسفانه بعد از حدود چهل سال مسئولین جمهوری اسلامی ایران به بزرگی این پروژه رشد نکرده اند و تا زمانی که مسئولین کشور ایران به فکر غارت کشور ایران و بردن پول ها ی کشور ایران به خارج از کشور ایران باشند این طرح انجام نخواهد پذیرفت چون همه بهانه های واهی مخالفان دولتی کشور ایران و خصوصی کشور ایران در راستای استمرار و ادامه این وضعیت در کشور ایران خواهند بود.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
در زمان دفاع مقدس اگر کارمندان دولت به خط مقدم جبهه جنگ می رفتند برایشان در محل کارشان مشکلی درست نمی شد. اگر در زمان صلح کارمندان دولت بخواهند برای محرومیت زدایی به روستای بارگدان دهستان ... بخش ... شهرستان ... استان سیستان و بلوچستان بروند برای کارشان در محل کارشان چه اتفاقی می افتد؟
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
برخلاف شایعات منتشر شده توسط مخالفان کشورایران درفضای مجازی سیل دردروازه قرآن کلان شهر شیراز ربطی به استقرار و عملکرد ارتش و سپاه و نیروی انتظامی ندارد بلکه مربوط به زمین خواران دولتی و خصوصی است که برای فروش حداکثری زمین در بالادست و اطراف و پائین دست بنای تاریخی دروازه قرآن درکلان شهر شیراز برای بدست آوردن حداکثرپول مکان عبور آب باران به طرف رودخانه خشک درمرکز کلان شهر شیراز را به مردم کلان شهر شیراز فروخته اند و این مشکلات را برای تمام مردم ایران در کلان شهرشیراز درست کرده اند. اگرشهرداری کلان شهر شیراز برای عبور آب باران از قبل از دروازه قرآن تا رودخانه خشک تونل مناسبی را درزیر زمین (بلوارها و خیابان های که به رودخانه مرکزی کلان شهر شیراز منتهی می شود) حفرکرده بود حال هم وطنانمان را در محل دروازه قرآن سیل نمی برد تمام زمین خواران درکلان شهرها و شهرها و روستاها بایستی محاکمه شوند اما مسئولین کشورایران اراده ای برای مجازات زمین خواران دولتی و خصوصی درسطح کشورایران ندارند.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
استانی شدن انتخابات برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی ایران اشتباه محض است چون با این طرح فقط مردم مراکز استانها درمجلس شورای اسلامی ایران نماینده خواهند داشت و مردم بقیه شهرستان ها غیر از مردم ساکن در مراکز استان ها در کشور نماینده در مجلس شورای اسلامی نخواهند داشت البته تاکنون نیز فقط مردم شهرستان لار نماینده داشته اند و مردم شهرستان های کوچکی مانند خنج و گراش فاقد نماینده در مجلس شورای اسلامی بوده اند کار صحیح این است که بدون توجه به جمعیت و مذهب اکثریت مردم ساکن در هر شهرستان به مردم هر شهرستان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی اختصاص بدهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار