فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: تروریست‌های وحشی‌صفت، درست در سالروز آغاز جنگ تحمیلی، این اقدام ناجوانمردانه را انجام دادند.
کد خبر: ۶۶۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 27 September 2018

سردار فتح الله جمیری با حضور در صحن علنی شورای اسلامی که تعدادی از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران استان حضور داشتند افزود: تروریست ها در این حادثه تعدادی از هموطنان ما را به خاک و خون کشیدند.
وی این حادثه را به همه ملت ایران به ویژه مردم خوزستان تسلیت گفت و افزود: خانواده شهدا برای همه ما الگو هستند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه افزود: یکی از موضوعاتی که در دفاع مقدس نتیجه داشت و پیروزی هم به دنبال داشت اعتماد مردم به نظام و رهبری بود و هست.
وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی حلقه اتصال مردم با نظام هستند افزود: شورا ها باید در جهت اعتماد بیشتر مردم تلاش کنند و برای تداوم انقلاب اسلامی نیازمند اعتماد مردم هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد هم در این نشست گفت: مشکلات محلات مختلف استان با حضور ماموران نیروی انتظامی رصد و در جهت رفع آنها اقدام می شود.
سردار محمدرضا میرحیدری با بیان اینکه توجه به حقوق شهروندی الویت اصلی نیروی انتظامی استان است افزود: امروز پلیس متفاوت از گذشته است و هیچ یک از نیروهای پلیس نگاه سنتی به عملکرد در حوزه ماموریت خود ندارند.
وی ادامه داد:فرمانده انتظامی استان یزد آمادگی دارد تا در زمینه امنیت گردشگران گشت های ویژه ای در محلات مختلف فراهم نماید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار