معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح تخصصی شدن دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی در سال تحصیلی جدید در مدارس سراسر کشور اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 26 July 2015
محمد دیمه‌ور در حاشیه مراسم افتتاحیه شانزدهمین اردوی دانش‌آموزان عشایر کشور در جمع خبرنگاران، در ارتباط با طرح تخصصی شدن دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی، اظهار کرد: این طرح از یکی دو سال گذشته به صورت آزمایشی در دو استان شروع شده است و امسال نیز گسترش پیدا می‌کند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در قالب این طرح دوره‌های پنجم و ششم ابتدایی به صورت تخصصی ارائه می‌شود، تصریح کرد: در این طرح دانش‌آموزان دو معلم پایه و یک مربی تربیت‌بدنی دارند که دروس مربوطه را به آنان آموزش می‌دهند.

وی متذکر شد: این طرح سیاست چندمعلمی نام دارد که امسال در اکثر مدارس کشور در پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی اجرایی می‌شود.

دیمه‌ور در پایان با اشاره به اینکه این طرح به ساماندهی مناسب نیروی انسانی کمک فراوانی می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و کمبود نیروی انسانی در دوره ابتدایی، این طرح کمک می‌کند تا بتوانیم از تخصص معلمانی که در مقطع متوسطه اول تدریس دارند استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
سلام.خیلی تخصصی شدن کلاس پنجم وششم خیلی خوبه هم یک آمادگی برای دانش اموزان برای ورود به مقطع متوسطه یک هست وهم به نفع معلمهاست .مثلا ریاضی وعلوم را به یک معلم می دهند که اختصاصی دروس علوم پایه باشه ودروس حفظی رابه معلمهای حوزه علوم انسانی می دهند وتربیت بدنی هم که دارای مربی جداگانه است .لطفا این طرح را در استان فارس وشهر شیراز هم هرچه سریعتر تصویب واجرایی کنید .باتشکر.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
باسلام .تخصصی شدن معلمان دروس هم به نفع دانش آموزهاست وهم به نفع معلمان.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار