فرماندار ایوان؛
فرماندار ایوان گفت:3 ایستگاه ثابت خدمات رسانی با تمام امکانات زیرساختی، رفاهی، بهداشتی و خدماتی برای خدمت رسانی به زائران اربعین در این شهرستان فعال هستند.
کد خبر: ۶۷۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 27 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ امید علی سبزی  اظهار داشت: روزانه چهار هزار و 500 خودرو سبک و 130 دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین از این شهرستان تردد می کند.

وی افزود: 25 محل اسکان از جمله مساجد، مهمانسرا و خوابگاه ادارات برای اسکان زائران در نظر گرفته شده که در صورت نیاز آمادگی لازم برای افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

به گفته فرماندار ایوان همچنین چهار پاسگاه انتظامی، آمبولانس، ایستگاه سلامت، غرفه های فرهنگی و هنری در مسیر زائران مستقر هستند.

وی گفت: سال گذشته 117 هزار و 356 خودرو با 355 هزار زائر در مرحله رفت و 119 هزار و 507 خودرو با 436 هزار زائر در مرحله بازگشت از مسیر این شهرستان تردد کردند.

سبزی تاکید کرد: در زمینه راهداری نیز تمام تمهیدات لازم برای سلامت جاده ای اندیشیده شده و این مسیر از نظر امنیتی، ترافیکی، امدادی و انتظامی در حد مطلوبی است.

فرماندار ایوان گفت: ضمن استفاده از تجارب گذشته و آسیب شناسی لازم در رابطه با نقاط ضعف و مشکلات احتمالی برنامه ریزی صوت گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار