مدیرکل فنی و حرفه‌ای یزد:
مدیرکل فني و حرفه‌ای استان با اشاره به برگزاري دوره‌های آموزشي براي بيش از 400 حرفه در یزد گفت:‌ تغییر فرهنگ کار مهمترین عامل افزایش بیکاری در کشور است.
کد خبر: ۶۷۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 12 November 2018

«عباس حيدري» در جریان دیدار با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به اهميت و رابطه مستقيم مهارت‌آموزی و كارآفريني اظهار كرد: فني و حرفه‌ای می‌تواند با شناخت دقيق از نياز جامعه و فراهم‌سازی بستر مناسب در زمينه آموزش جوانان جوياي كار نقشي مؤثر ايفا كند .

وی با بیان این‌که توجه به مناطق محروم ضرروی است، افزود: اداره کل فنی و حرفه‌ای باید شناخت دقيق از ظرفیت‌های موجود و كسب آگاهي از وضعيت اين مناطق را برای کارگاه‌های مهارت محور مد نظر خود قرار دهد.

«علی آقاافضلی» مدیرکل فني و حرفه‌ای استان نيز مهم‌ترین دليل افزايش آمار بيكاري در يزد را تغيير فرهنگ كار دانست گفت: متأسفانه در حال حاضر برخي از کلاس‌های آموزشي مهارت محور فني و حرفه‌ای كه در گذشته طرفداران بسياري داشته اكنون با حضور افراد اندكي تشكيل می‌شود .

آقا‌افضلی با اشاره به برگزاري دوره‌های آموزشي براي بيش از 400 حرفه در اين مركز تصریح کرد: اداره كل فني و حرفه‌ای استان يزد قراردادهای متعددي با صنايع بزرگ دارد و بر اساس همين نیازها اقدام به برگزاري دوره‌های آموزشي كرده است .

وي در پایان از واگذاري کارگاه‌های بلااستفاده به بخش خصوصي خبر داد و گفت: در راستاي افزايش مشاركت و بهره‌مندی از ظرفيت بخش خصوصي به علاقه‌مندانی كه تمايل دارند در حوزه آموزش سرمایه‌گذاری كنند مجوز آموزش داده خواهد شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار