رئیس هیئت جودوی استان یزد گفت: یزد در آذرماه امسال میزبانی دو دوره مسابقات جودو قهرمانی کشور را بر عهده دارد.
کد خبر: ۶۸۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 26 November 2018

علی‌محمد عزیزی در نشست خبری با اشاره به آمادگی استان یزد در رشته جودو اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته موفقیت‌های چشمگیری در ورزش جودوی استان یزد حاصل شده است.

وی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین دلایل کسب این موفقیت‌ها، برگزاری مسابقات مختلف استانی و ملی جودو به میزبانی استان یزد و همچنین حضور خوب جودوکاران استان در رقابت‌های ملی و بین‌المللی بوده است.

رئیس هیئت جودو استان یزد به کسب عناوین مختلف قهرمانی ورزشکاران رشته جودوی استان یزد اشاره کرد و افزود: این موفقیت‌ها همه حاصل تلاش‌هایی است که در طول سال‌های گذشته توسط ورزشکاران، مربیان و هیئت جودوی استان یزد انجام شده است.

عزیزی تصریح کرد: توجه به استعدادیابی و تربیت ورزشکار در سنین نونهالی و نوجوانی یکی دیگر از مواردی است که سبب شده پایه‌های جودوی استان یزد تقویت شود و قطعا در آینده در جودوی استان یزد شاهد موفقیت‌ها و پیروزی‌های بسیار بیشتری هستیم.

وی با بیان اینکه جودو یکی از رشته های المپیاد استعدادیابی برترین‌های ورزشی است که به میزبانی یزد در حال برگزار می‌شود گفت: مسابقات جودو از پنجم تا هشتم آذرماه و به میزبانی هیئت جودوی استان یزد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت جودوی استان یزد خاطرنشان کرد: مسابقات المپیاد استعدادیابی جودوی کشور که در ذیل استعدادیابی برترین‌های ورزشی کشور برگزار می‌شود، در دو بخش خواهران و برادران است.

عزیزی گفت: پس از پایان المپیاد در رشته جودو، استان یزد آماده میزبانی از مسابقات قهرمانی جوانان کشور در رشته جودو می‌شود که زمان برگزاری ان 11 تا 13 آذر است.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات هم 500 نفر از سراسر استان یزد حضور دارند که ورزشکاران 400 نفر از این افراد را تشکیل می‌دهند و در طول چهار روز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار