مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بااشاره به حمله افراد ناشناس به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه درعصر روز گذشته(دوشنبه)، اظهارکرد: این فرد درحال حاضر در بیمارستان بستری بوده و پزشکان وضع جسمانیش را مساعد گزارش کرده اند.
کد خبر: ۶۹۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 25 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،امرالله عظیمی اظهار کرد: عصر روز گذشته(سوم دی) رضا آقایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه پس از خروج از دانشگاه، در نزدیکی محل زندگی خود مورد تهاجم فرد یا افراد ناشناس قرار گرفته و با سلاح سرد از ناحیه سر و صورت مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: باانتقال مجروح حادثه به بیمارستان بیستون کرمانشاه، عمل جراجی روی صورتش انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حال عمومی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه درحال حاضر مساعد بوده و در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار دارد.

عظیمی بابیان اینکه پلیس با حضور در محل حادثه و بیمارستان تحقیقات خود را برای شناسایی ضارب یا ضاربان آغاز کرده، عنوان کرد: هنوز علت و انگیزه ضاربان مشخص نشده و به محض دریافت گزارشاتی در این خصوص آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

پلیس به دنبال دستگیری ضارب مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از تلاش پلیس برای دستگیری فردی که با حمله به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه باعث زخمی شدن وی شده بود، خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر روز گذشته (3 دی) زمانی که مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حال رفتن به سمت منزل بوده در نزدیکی محل سکونت خود مورد حمله با سلاح سرد (چاقو) قرار می گیرد.

وی افزود: فرد مهاجم از پشت سر، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی را غافلگیر و بوسیله چاقویی که در اختیار داشته دو ضربه به پیشانی و نزدیکی گوش وی وارد می کند.

براری خاطرنشان کرد: فرد مهاجم بلافاصله از محل متواری و مصدوم نیز با کمک همسایه ها به بیمارستان منتقل می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ گزارشی در خصوص وقوع این حادثه به پلیس 110 ارائه نشده است، افزود: با این حال پلیس با توجه به حساسیت موضوع و بنابر وظیفه ذاتی خود، تلاشش را برای دستگیری فرد ضارب و دیگر عوامل احتمالی دخیل در حادثه را آغاز کرده است.

وی در پایان گفت: پلیس با چنین افرادی و آنهایی که بخواهند امنیت جامعه را با مخاطره روبرو کنند، قاطعانه برخورد می کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار